امروز صورت گرفت ؛
با پیگیری های مستمر استاندار ایلام مشکلات پیش روی شرکت ایلام المع برداشته شد.
کد خبر: ۷۵۰۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۷ 01 June 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید روز شنبه با موضوع طرح سردخانه و انبار دارویی شرکت ایلام المع به ریاست قاسم سلیمانی دشتکی برگزار شد.

در این نشست مسائل و مشکلات این شرکت بصورت تخصصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در پایان با رایزنی و پیگیری استاندار ایلام با معاون بانک رفاه و با اختصاص تسهیلات لازم موانع پیش روی این شرکت برداشته شد.

تعیین تکلیف احداث ساختمان جدید انتقال خون استان

همچنین امروز  نشستی با موضوع تعیین تکلیف احداث ساختمان جدید انتقال خون استان به ریاست استاندار ایلام برگزار شد.

در این نشست که با حضور معاون امور عمرانی استاندار، شهردار ایلام، روسای دانشگاه علوم پزشکی ایلام، انتقال خون استان، بنیاد مسکن و راه و شهرسازی استان برگزار شد، مقرر گردید که بودجه این پروژه بصورت مشارکتی ما بین استانداری و سازمان انتقال خون کشور هر کدام ۵۰ درصد تامین شود.

 

صبح امروز شنبه ۱۱ خرداد ماه هیئت مدیره موسسه خیریه بنیاد کودک با قاسم سلیمانی دشتکی دیدار کردند.

در این نشست استاندار ایلام  نقش بنیادها و موسسات خیریه در کمک به افراد نیازمند و کم درآمد جامعه را قابل تقدیر دانست و گفت: هرجایی که این موسسات در استان نیاز به کمک در موارد خاص داشته باشند پای کار هستیم چراکه تقویت این نهادها به نفع اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه است.

در این جلسه مسائل و مشکلات پیش روی این شرکت مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در پایان با رایزنی و پیگیری استاندار ایلام تحت اقدام قرار گرفت./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار