کد خبر: ۷۴۹۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷ 30 May 2019

به گزارش آران مغان، سه ماه از سال جدید می‌گذرد ولی مدیریت شهری پارس آباد کماکان بدون شهردار اداره می‌شود. از زمان استعفای رحمت انوری آذر که ۱۸۵ روز از آن سپری می شود زمام امور شهرداری پارس آباد بعنوان شهر پرجمعیت استان توسط سرپرست اداره می شود.

این در حالی است که شورای اسلامی شهر پارس آباد در این مدت حواشی بی‌سابقه‌ای به خود دیده است که مردم پارس آباد را حیران از جریان‌های نامعلوم کرده است. از اختلاف و تنش شورا گرفته تا ترک جلسه و انتخاب گزینه شهرداری در خانه برخی از شوراها و در نهایت ورود و هشدارهای فرماندار پارس آباد و تعیین ضرب العجل برای انتخاب شهردار، همه و همه حواشی است که یقه شهر پارس آباد را گرفته و دود ناشی از آن به چشم شهروندان می رود.

با اینکه علایی فرماندار پارس آباد در هفتم بهمن ۹۷ خبر از اولتیماتوم به شورای شهر پارس آباد داده و گفته بود که اگر شورای شهر پارس آباد در موعد مقرر قادر به انتخاب شهردار صلاحیت دار نباشد انحلال شورا از سوی استاندار اعلام و شهردار از سوی استانداری معرفی می شود، اما با گذشت بیش از ۴ ماه از این اولتیماتوم فرماندار، نه خبری از انحلال شورا است و نه معرفی شهردار!

هر چند شورای شهر پارس آباد در ۲۸ فروردین ۹۸ با وجود دودستگی با ۴ رای از ۷ رای "علی منفرد" را به عنوان شهردار پارس آباد مغان انتخاب کردند، اما دو روز بعد از این انتخاب کمیته انطباق در فرمانداري، مصوبه شورای شهر پارس آباد مبنی بر انتخاب علي منفرد به عنوان شهردار پارس آباد را مغایر با قانون تشخیص داده و راي به عدم احراز صلاحيت او داد.

با اینکه تصمیم نهایی مصوبه تایید یا رد صلاحیت منفرد به استانداری اردبيل ارجاع شده است، اما از زمان ارسال همین مصوبه هم چند ماهی می گذرد و خبری از انتخاب یا رد گزینه شهردار منتخب پارس آباد نیست.

با کلاف سردرگمی که پارس آباد مغان به آن گرفتار شده، عملا شهرداری این شهر در نبود شهردار و فصل کاری تعطیل است و قطعا در بی‌نظمی و بحران غوطه‌ور خواهد شد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار