یاد و خاطره و جانفشانی های این سرباز ولایت در جنگ تحمیلی، دلاوریهای ایشان در راه دفاع از حرم مطهر بی بی زینب (س) در خاک سوریه در سالهای اخیر نشان از آن داشت که نوذر عزیز دلبسته به این دنیایی فانی نبود.
کد خبر: ۷۴۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۱ 27 May 2019

انالله و انا الیه راجعون
دوست و همرزرم عزیزمان در هشت سال دفاع مقدس" مدافع حریم ولایت و اهل بیت سرهنگ پاسدار نوذر قدیمی به لقاالله پیوست

پیام تسلیت معاون رئیس کل دادگستری استان خوزستان در پی درگذشت مدافع حرم کهگیلویه و بویر احمدی+تصویریاد و خاطره و جانفشانی های این سرباز ولایت در جنگ تحمیلی، دلاوریهای ایشان در راه دفاع از حرم مطهر بی بی زینب(س) در خاک سوریه در سالهای اخیر نشان از آن داشت که نوذر عزیز دلبسته به این دنیایی فانی نبود.

مجاهدت و رشادت آن سردار فداکار و خردمند در دوران هشت سال دفاع مقدس، حماسه ساز جبهه های جنوب ، غرب، میانی، مدافع حرم، خادم امام حسین(ع) تکاور خستگی ناپذیر"سرهنگ پاسدار نوذر قدیمی"توشه ای است که همنشینی آن سردار جانباز و فداکار را با همرزمان شهیدش نوید می دهد.

عروج شهادت گونه و جانگداز پاسدار راه حق، جانباز و مجاهد فی سبیل الله نوذر قدیمی را به خانواده، همرزمان، خانواده و مردم شهیدپرور استان کهگیلویه و بویر احمد تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

بی‌شک یاد و خاطره آن جانباز فداکار و سردار والامقام برای نسل های امروز و فردای ایران اسلامی و جوانان غیور و انقلابی، نسخه‌ای الهام بخش و منشأ شور و انگیزه برای پاسداری از انقلاب اسلامی و ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد بود.

از خداوند منان برای آن فقید سعید، علوّ درجات و هم نشینی با شهدا و صلحا و برای خانواده محترم، بازماندگان و بستگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

نریمانی
قاضی دیوان عالی کشور و معاون رئیس کل دادگستری استان خوزستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار