مدیر کل کمیته امداد ایلام:
مدیر کل کمیته امداد ایلام گفت: ایتام استان توسط حدود ۹ هزار نفر حامی در سراسر کشور حمایت می شوند.
کد خبر: ۷۴۸۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶ 25 May 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ ضیاء رضایی اظهار داشت: هر ساله و در ماه مبارک رمضان کمیته امداد استان برنامه های خاصی را برای کمک به نیازمندان تهیه و تدارک می بیند.

وی گفت: اولین برنامه ای که در این ماه برگزار می‌شود بحث اطعام نیازمندان و اکرام ایتام است که با مساعدت خیرین و هم استانی ها امسال توانستیم به تعداد زیادی از خانواده های مورد حمایت در اقصی نقاط استان سبد مواد غذایی تحویل دهیم.

وی افزود: تحویل غذای گرم به درب منازل مددجویان، نیازمندان و روزه داران و همچنین دعوت از ایتام و نیازمندان با سفره‌هایی که با مساعدت خیرین در ماه مبارک رمضان انجام شده، از دیگر برنامه های کمیته امداد استان در این ماه است.

مدیر کل کمیته امداد ایلام تصریح کرد: این طرح امسال در هر شهرستان به مدت ۳۰ شب در ۳۰ مسجد برگزار شده که تا امروز حدود ۲۴ میلیارد ریال برای اطعام نیازمندان از طرف خیرین مساعدت شده است.

سفره اطعام برای همه ساکنین مناطق سیل زده

رضایی عنوان کرد: طرح اکرام ایتام و محسنین از دیگر برنامه های کمیته امداد در این ماه است، بهره گیری از این فضای معنوی ماه مبارک اوج حامی یابی در استان است.

وی عنوان کرد: سه هزار و ۳۰۰ یتیم در استان زندگی می‌کنند که این ایتام توسط حدود ۹ هزار نفر حامی در استان و سراسر کشور حمایت می‌شوند.

وی افزود: از دیگر برنامه های این ماه بازدید و دلجویی از خانواده های مددجوی کمیه امداد توسط خیرین و مدیران استان است که از روز اول ماه رمضان این طرح استارت خورده است.

وی ادامه داد: آزادی زندانیان از دیگر برنامه های کمیته امداد است که اقدامات بسیار خوبی در این زمینه انجام شده است.

مدیر کل کمیته امداد ایلام افزود: ویژه برنامه ای در ماه مبارک رمضان برای مناطق سیل زده برگزار می شود که در آن در تمام روستاهای سیل زده استان در بخش ماژین و شهرستان سیروان سفره اطعام برای همه ساکنین این مناطق برپا می‌شود./ح

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار