کد خبر: ۷۴۷۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳ 23 May 2019

باتری سوزوکی به عنوان محصول برتر شرکت سپاهان و نیز محصول مشترک این شرکت و شرکت سوزوکی ژاپن بوده و نیز دارای 15 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

شرکت امداد باتری نمایندگی فروش باتری سوزوکی و خدمات پس از فروش این باتری را از شرکت سپاهان باتری اخذ نموده و در زمان بروز اشکال در سیستم برق خودرو مشتریان می توانند به راحتی با یک تماس با شماره 88866283 از خدمات شرکت امداد باتری جهت دریافت باتری سوزوکی بهرهمند گردند.

شرکت سپاهان باتری از بزرگترین و مشهورترین تولید کنندگان باتری ماشین در سطح خاورمیانه می باشد که توانسته است با تولید محصولات متنوع از جمله باتری سوزوکی و اوربیتال جوابگوی نیاز مشتریان عزیز باشد. برند سوزوکی از بهترین و با کیفیت ترین باتری های شرکت سپاهان باتری می باشد که دارای 15 ماه گارانتی تعویض بوده که پس از فعال سازی گارانتی قابل پیگیری توسط مشتریان عزیز می باشد.

لازم به ذکر است باتری های سوزوکی نیاز به داشتن کارت گارانتی نداشته و پس از فعال کردن گارانتی خدمات آن در همه جای ایران بدون نیاز به کارت گارانتی قابل استفاده خواهد بود

شرکت امداد باتری جزو تعداد محدودی از شرکت های ثبت شده در فروش اینترنتی باتری در ایران و دارای نمایندگی باتری سوزوکی از شرکت سپاهان باتری و هم چنین دارای گواهی خدمات پس از فروش باتری سوزوکی بوده و آماده ثبت درخواست باتری از طرف مشتری و ارسال آن به صورت رایگان در تمامی نقاط شهر تهران می باشد.

مشخصات باتری سوزوکی:

استفاده از تکنولوژی روز دنیا در تولید صفحات اکسپند

دارای چراغ نشانگر وضعیت شارژ و یا دشارژ بودن باتری

دارای قدرت بالای استارت زنی موتور در سرمای شدید

و مهمتر از همه سازگاری با شرایط آب و هوایی ایران

خرید باتری سوزوکی  را به شما پیشنهاد می دهیم:

تلفن سفارش :88866283-021

شرکت امداد باتری نمایندگی فروش باتری سوزوکی و خدمات پس از فروش این باتری را از شرکت سپاهان باتری اخذ نموده و در زمان بروز اشکال در سیستم برق خودرو مشتریان می توانند به راحتی با یک تماس با شماره 88509249 از خدمات این شرکت بهرهمند گردند.

خرید باتری ماشین با برند سوزوکی از طریق نمایندگی باتری سپاهان و نیز سایت   suzuki-battery.com امکان پذیر می باشد

فروش باتری سوزوکی سپاهان باتری توسط شرکت امداد باتری

قیمت باتری سوزوکی  در نمایندگی باتری سپاهان با ارسال و نصب باتری را به صورت رایگان به تمامی نقاط تهران انجام می دهد.

قیمت باتری سوزوکی با توجه به کیفیت و خدمات آن نسبت به سایر باتری های تولید داخل مناسب می باشد و مشتریان می توانند با مناسب ترین هزینه بهترین و با دوام ترین باتری اتمی ایرانی متناسب با خودروی خود را خریداری نمایند.

مشتریان شرکت سپاهان به عنوان سرمایه های شرکت سپاهان بوده و شرکت در صدد است تا با خدمات دهی بهتر و بیشتر وفاداری مشتریان خود را نسبت به خود حفظ نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار