کد خبر: ۷۴۷۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳ 22 May 2019

فروش باتری اوربیتال وان شرکت سپاهان باتری توسط امداد باتری

شرکت سپاهان باتری از موفق ترین و به نام ترین تولید کنندگان باتری در سطح خاورمیانه می باشد که توانسته است با تولید محصولات متنوع از جمله باتری اوربیتال و سوزوکی نیاز داخلی کشور به باتری ماشین را مرتفع سازد. کمتر کسی است که نام برند اوربیتال را تا به امروز نشنیده باشد... باتری اوربیتال از بهترین وبا کیفیت ترین باتری های این مجموعه می باشد که دارای 14 ماه گارانتی تعویض بوده و پس از فعال سازی گارانتی در اختیار مشتری قرار می گیرد.


شرکت امداد باتری دارای نمایندگی باتری اوربیتال از شرکت سپاهان باتری و هم چنین دارای گواهی خدمات پس از فروش باتری اوربیتال بوده و آماده ثبت درخواست باتری از طرف مشتری و ارسال آن به صورت رایگان در سراسر شهر تهران می باشد.

قیمت باتری اوربیتال با توجه به کیفیت و خدمات آن نسبت به سایر باتری های تولید داخل مناسب می باشد.

مشخصات فنی باتری اوربیتال:
استفاده از تکنولوژی اکسپند در ساخت صفحات سربی
دارای نشانگر وضعیت شارژ باتری
دارای قدرت بالای استارت زنی موتور در سرمای شدید
و مهمتر از همه سازگار با شرایط اقلیمی ایران

مزایای خرید باتری اوربیتال از امداد باتری:
شرکت امداد باتری نمایندگی فروش باتری اوربیتال و خدمات پس از فروش این باتری را دارا بوده و در زمان بروز ایراد خودرو به علت معیوب بودن باتری مشتریان عزیز می توانند به راحتی با یک تماس با شماره 88509249 از خدمات این شرکت بهرهمند گردند.

ارسال و نصب باتری اوربیتال در نمایندگی باتری سپاهان به صورت رایگان به تمامی نقاط تهران انجام می پذیرد

خرید باتری اوربیتال ازطریق سایت www.orbital-battery.ir و بدون کمترین هزینه در وقت شما همشهریان عزیز و یا از طریق تماس با شماره 88509249 به راحتی امکان پذیر می باشد.

قیمت باتری اوربیتال در شرکت امداد باتری به صورت متعادل و هم سطح و شاید ارزانتر از بازار فروش می باشد و مشتریان عزیز با توجه به هزینه های بالای زندگی می توانند بهترین و با دوام ترین باتری اتمی ایرانی مناسب با خودروی خود به نام اوربیتال را با بهترین و مناسب ترین قیمت خریداری نمایند.


مشتریان شرکت سپاهان و مخصوصا برند اوربیتال سرمایه های شرکت سپاهان می باشند و شرکت در صدد است تا با خدمات دهی بهتر و بیشتر وفاداری مشتریان خود را نسبت به خود حفظ نماید...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار