تابناک / روز گذشته صحن علنی شورای شهر رشت شاهد درگیری لفظی میان فاطمه شیرزاد و محمدحسن علیپور بود که در نهایت و پس از استفاده هر دو طرف از الفاظ نامناسب، فاطمه شیرزاد صحن علنی شورا را ترک کرد تا درگیری به پایان برسد.
کد خبر: ۷۴۴۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶ 14 May 2019

تابناک / روز گذشته صحن علنی شورای شهر رشت شاهد درگیری لفظی میان فاطمه شیرزاد و محمدحسن علیپور بود که در نهایت و پس از استفاده هر دو طرف از الفاظ نامناسب، فاطمه شیرزاد صحن علنی شورا را ترک کرد تا درگیری به پایان برسد.

 

اما این نخستین درگیری لفظی رخ‌داده در صحن علنی شورا برای هیچ‌یک از این دو عضو شورا نبود. به‌نحوی‌که می‌توان هر دوی این اعضای شورای شهر رشت را به‌نوعی عصبانی‌ترین اعضای شورا عنوان کرد.

 

محمدحسن علیپور در طول حضور خود در شورای شهر رشت سوابق درگیری مجازی با بهراد ذاکری پیش از حضور وی در شورا را داشته است که البته تصاویر این چت‌ها نیز در فضای مجازی منتشر شد.

 

پس‌ازاین نیز علیپور یک‌بار دیگر با بهراد ذاکری در صحن علنی شورا درگیر شد که در نهایت با خروج ذاکری ماجرا به پایان رسید. علیپور البته حواشی دیگری نیز در دوره عضویت خود در شورا داشت و یک‌بار از جمله “برای کسانی که به این افراد (آبستراکسیون کنندگان) رأی داده‌اند متأسفم” استفاده کرد که البته بعداً در مصاحبه‌ای جمله خود را اصلاح کرد.

 

منشی دوم شورا البته حواشی دیگری نیز داشت و در جلسه کمیسیون فرهنگی شورا از واژه “رشت را کرده‌اند شهرِنو” هم استفاده کرد که با اعتراض و ترک جلسه توسط فرهام زاهد همراه بود.

 

نکته جالب آنکه درگیری علیپور و شیرزاد دو منشی شورا برای نخستین بار نیست و زمانی که نام محمدعلی ثابت‌قدم به‌عنوان گزینه شهرداری رشت در مرحله نخست انتخاب شهردار مطرح شد، علیپور و شیرزاد هیچ‌کدام طرح نام ثابت‌قدم را به عهده نگرفتند که شیرزاد در نهایت خطاب به علیپور مدعی شد که فایل صوتی جلسه را منتشر خواهد کرد.

 

اما شیرزاد هم‌دست کمی از علیپور نداشته و بارها با سایر اعضای شورا وارد مجادله شده است. او به‌جز دو درگیری لفظی و رسانه‌ای با علیپور، دو بار با امیرحسین علوی رئیس شورا نیز وارد بحث در صحن علنی شورا شد که در نهایت هر بار با مدیریت جلسه ماجرا ختم به خیر شد.

 

شیرزاد همچنین در ساختمان قدیمی شورا و در صحن علنی با فرهام زاهد نیز وارد درگیری لفظی شده است که البته این ماجرا نیز به پایان رسید.

 

منشی اول شورا همچنین در روز انتخاب حجت جذب به‌عنوان شهردار رشت خطاب به احمد رمضانپور سخنانی را مطرح کرد که البته از سوی رمضانپور بدون پاسخ ماند تا این ماجرا نیز ادامه پیدا نکند.

 

در این میان برخی دیگر از رفتارهای دو منشی شورای شهر رشت نیز می‌توانست مورد اشاره قرار گیرد که به همین میزان بسنده شد.

برچسب ها: شورای شهر رشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار