کارشناس مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: ناپایداری های جوی استان با توجه به گذر امواج ناپایدار در منطقه همچنان تا اواخر هفته جاری ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۷۴۴۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ 14 May 2019

به گزارش تابناک،حجت الله علی عسگریان  افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جو ناپایدار تا سه روز آینده بر روی استان است به گونه ای که وضعیت جوی یشتر مناطق استان در این مدت قسمتی ابری در بعداز ظهرها گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید و در ساعات عصر و شب رگبار بهاری گاهی همراه با رعد و برق و احتمال تگرگ پیش ‌بینی می‌شود.
کارشناس مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اظهار داشت: دمای هوا در 24 ساعت آینده یک تا 2 درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت.
وی بیان کرد: دمای هوای اصفهان در گرمترین ساعات روز گذشته به 29درجه سانتیگراد و امروز صبح(سه شنبه) هم در خُنکترین ساعات به 16 درجه سانتیگراد رسید.
علی عسگریان اضافه کرد: چوپانان و خوروبیابانک با 37 درجه سانتیگراد به عنوان گرمترین و داران و چادگان با 6 درجه سانتیگراد بعنوان خُنک ترین نقطه استان اصفهان اندازه گیری شده است.
کارشناس مسوول پیش بینی اداره کل هواشناسی استان برای کلانشهر اصفهان در روز چهارشنبه(فردا)، هوای کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و رگبار پراکنده بهاری و برای روز پنجشنبه، هوای کمی ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و احتمال رگبار پراکنده و رعد و برق پیش بینی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار