دبیر هیات:
دبیر هیات دو و میدانی خوزستان از برگزاری ليگ استان در سال ۹۸ در ماده‌های بيشتر خبر داد.
کد خبر: ۷۴۱۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۹ 05 May 2019

سعید پویا اظهارکرد: برگزاري ليگ باشگاه‌هاي دووميداني خوزستان يكي از محرك هاي كارساز و مفيدي بود تا دووميداني خوزستان را از ركود خارج كند. با ياري خدا و تلاش همه مربيان و كادر اجرايي هيات، در سال ٩٧ يك ليگ باشكوه برگزار شد كه نتايج آن را می‌توان در سنين پايه دووميدانب مشاهده كرد.

وی گفت: امسال قصد داريم ليگ دووميداني خوزستان را در ماده هاي بيشتري برگزار كنيم تا موادي كه در دووميداني اين استان غيرفعال هستند رفته رفته به سمت رشد كمي و كيفي هدايت شوند كه قطعا با توجه به حساسيت امتياز آوري در ليگ باشگاههاي دووميداني خوزستان، تيم ها از اين مهم استقبال كرده و به سمت ماده‌هاي تازه فعال شده براي كسب امتياز خواهند رفت.

دبیر هیات دو و میدانی خوزستان بیان کرد: دووميداني استان هميشه بر این اصل استوار بوده كه كار جمعي را سرلوحه برنامه هاي خود قرار دهد و اکنون اگر تحولي در دووميداني صورت گرفته يا در حال اتفاق است، قطعا يک كار تيمي و با برنامه ريزي بوده است كه همه جامعه دووميداني از اجراي آن حمايت كردند. تلاش این است که ليگ ٩٨ نیز با همت همه عزيزان باشكوه تر از سال گذشته و در گستره ي فعاليت بيشتري برگزار شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: دو و میدانی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار