مجید یزدان پناه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه ازتحقق صددرصدی پرداخت طلب معلمان خبر داد. داد.
کد خبر: ۷۴۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۰ 02 May 2019

 

مجید يزدان‌پناه درگفتگو با خبرنگار تابناک گفت : در ابتدا باید از استاندار کرمانشاه، حضرت آیت الله علما، مجموعه نمایندگان و سردار ریحانی و عظیمی درخصوص اختصاص حق پاداش منطقه جنگی در شهر کرمانشاه تشکر کنم که این موضوع باعث احقاق حق کارمندان و معلمان و افزایش حقوق آنان گردید.

وی اشاره کرد : آموزش پرورش استان کرمانشاه سال گذشته رتبه اول جذب پیش دبستانی در کشور را کسب نموده، در آموزش متوسطه جذب علوم تجربی را کم کرده و به سمت جذب ریاضی، انسانی و فنی حرفه ای حرکت کردیم، درحوزه پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش استان دوسال متوالی رتبه یک کشور راکسب کرده و درحوزه سوادآموزی نیز شش بار رتبه یک کشور و دربرنامه ریزی رتبه پنج کشور را به نام خودکسب کرده ایم.

يزدان‌پناه افزود : برای دریافت ۴۳۵میلیارد ریال طلب فرهنگیان تمام تلاش خود را بکار گرفته و حدود نیمی از این مبلغ تا به امروز دریافت شده و درهفته آینده درصورت دریافت مبلغ باقی مانده که حدود ۲۰میلیارد است به تحقق صددرصدی می‌رسد و طلب همکاران پرداخت میشود.

ایشان درخصوص کلاس بازی دانش آموزان و راه اندازی آن گفت : تاکنون کلاس های بازی مختلفی در سطح شهر راه اندازی شده است، دانش آموزان ابتدایی به بازی نیاز دارند و نیازی به آموزش های سخت ندارند.

وی همچنین از حظور دو روانشناس معروف از شهر تهران در کلاس های متوسطه اول و دوم خبرداد و افزود : کلاس های تقویت کنکور را شروع کرده و به دلیل وقوع سیل اخیر درخواست کمک از تیم برسی کنکور تهران داده شده است و سال گذشته نزدیک به ۱۲ونیم میلیارد تومان در این زمینه هزینه شده است، ۱۳۵۷دانش آموز دراردوگاه شهید باهنر تهران حظور پیداکردند و ۱۹روز توسط مدرسان فوق تخصص کنکور تعلیم داده شدند.

يزدان‌پناه در پایان افزود : در سه مرحله که به مدت هفت روز مدرسانی مجرب از تهران در شهرستان های گیلانغرب، سرپل ذهاب، قصرشیرین و ثلاث به صورت رایگان حضور پیدا کرده و ما را در بحث آموزشی یاری کردند، درهنگام زلزله کلاس های درسی در دو هفته اول تشکیل شد که با وجود آسیب های موجود استان پنج وشش دهم درصد پذیرش دانشجو داشته است‌.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار