ویژه برنامه «باهم تا بهشت» با حضور بیش از ۳۰۰ زوج جوان در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۴۰۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۸ 02 May 2019

ویژه برنامه «باهم تا بهشت» با حضور بیش از ۳۰۰ زوج جوان در فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.

فارس، اسماعیل قضات‌لو، رئیس فرهنگسرای خاوران با اشاره به برگزاری این طرح بیان کرد: «باهم تا بهشت» عنوان طرحی است که با مشارکت مساجد شهر تهران به دلیل وجود این پایگاه اجتماعی و مردمی در جای جای محلات شهر و نزدیک‌ترین مکان به محل زندگی جوانان و زوج‌‌های جوان و همچنین توانایی در جلب مشارکت مردم برای اجرای طرح برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: طرح «باهم تا بهشت» امکانی است تا زوج‌‌های جوان با یکدیگر در فضایی مفرّح و خاطره‌ انگیز مروری بر مهارت‌‌های زندگی مشترک داشته باشند و با حرکت برای تقویت زندگی زناشویی سالیان دراز در کنار یکدیگر با آرامش و احترام متقابل زندگی کنند.

قضات‌لو اظهار داشت: دومین اجرای این طرح در قالب اردوی یک روزه همراه با برنامه‌‌های پر نشاط فرهنگی و هنری، ارائه خدمات تست و مشاوره ویژه زوج‌های شرکت‌ کننده، تفریحات با نشاط ورزشی و فرهنگی، ماهیگیری و تیراندازی، دوچرخه‌سواری، بازی‌‌های گروهی و دونفره، پذیرایی بین برنامه‌‌ها و... در فضایی امن و مفرح با حضور اساتید و مشاوران متخصص در حوزه خانواده برگزار می‌شود.

وی در پایان با ابراز امیدواری در اجرای هرچه بهتر این برنامه و تاثیر مثبت آن در زندگی مشترک زوج‌های جوان گفت: این طرح روز جمعه ۱۳ اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۸ با حضور سعید اوحدی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به میزبانی فرهنگسرای خاوران برگزار می‌شود.

علاقه مندان برای اطلاع از برنامه‌های فرهنگسرای خاوران می‌توانند به نشانی میدان خراسان، خیابان خاوران، سه راه‌ هاشم‌آّباد مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۰۱۵۴۲۳ تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار