زارع با بیان اینکه هر چه بتوانیم وفاق ملی را به بهانه سوم خرداد بیشتر کنیم اعتماد به نفس ملت را بیشتر کرده ایم، گفت: باید به دشمن پیام بدهیم که همچنان بر روحیه گذشته پر افتخار خود ایستاده ایم.
کد خبر: ۷۳۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸ 29 April 2019

 بزرگداشت سوم خرداد فرصتی برای افزایش وفاق ملی

 

شبستان: «ارسلان زارع» در اولین جلسه استانی گرامیداشت سوم خرداد که با حضور مسئولین فرهنگی و روسای هفت گانه کمیته دفاع مقدس گیلان در استانداری برگزار شد، به تبیین دلایل و زوایای دشمنی دشمنان با انقلاب پرداخت و گفت: این دشمنی هرسال بیشتر شده و از ابتدای سال 2019 به اوج خود رسیده است.



معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه دشمنان بدانند مردم ولایتمدار گیلان که حاضرند جان خود را فدای میهنشان کنند به آسانی شکست نمی‌خورند، افزود: هرچه بتوانیم وفاق ملی را به بهانه سوم خرداد بیشتر کنیم، اعتماد بنفس ملت را بیشتر کرده‌ایم.



وی بیان کرد: باید تلاش کنیم در راستای هدف اصلی برنامه‌ها گام برداریم که هدف اصلی از برگزاری بزرگداشت روز سوم خرداد، افزایش روحیه معنویت در جامعه است.



زارع با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) که فرمودند«خرمشهر را خدا آزاد کرد»، ادامه داد: در هر بخشی از جامعه که بنگریم برای جلوگیری از هر آسیبی و ادامه اقتدار جمهوری اسلامی، باید دین‌باوری مردم را بیشتر کنیم.



وی اذعان کرد: باید به دشمن پیام بدهیم که همچنان بر روحیه گذشته پر افتخار خود خواهیم ماند.

 


زارع در ادامه خاطر نشان کرد: امسال باید فرصت همزمانی ایام سوم خرداد و شهادت امیرالمومنین (علیه السلام)را مغتنم بشماریم و الگوی متعالی امیر مومنان(علیه السلام) را به نحو شایسته معرفی کنیم.



« عباس بایرامی» مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز در این جلسه در مورد حماسه عظیم سوم خرداد و اهمیت بزرگداشت این روز اظهار کرد: نقش گیلان در عملیات الی بیت المقدس توسط نیروهای غیرتمند بسیج، سپاه و ارتش بسیار ویژه و حایز اهمیت بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار