رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه کمر خانواده ها زیر بار قیمت سنگین اجاره بها خم شده است، افزود: کمیسیون عمران مجلس به صورت جدی از وزارت راه و شهرسازی می خواهد که سریعا فکری به حال بازار اجاره بها شود و اگر این وضعیت ادامه یابد کمیسیون به موضوع ورود خواهد کرد.
کد خبر: ۷۳۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲ 23 April 2019

تابناک فارس به نقل از خانه ملت:محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از افزایش سرسام آور قیمت اجاره بها در سال 98، گفت: متأسفانه در شرایط کنونی هیچ نظارتی بر بازار مسکن وجود نداشته و مالکان، قیمت اجاره بها را به میزان دلخواه افزایش می دهند.

محمدرضا رضایی کوچی
خانواده های مستأجر عملا به علت افزایش قیمت اجاره بها، مستأصل شده اند

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی خانواده های مستأجر عملا به علت افزایش قیمت اجاره بها، مستأصل شده اند و راهی جزء پرداخت مبالغ کلان برای اجاره ملک ندارند.

وضعیت بازار مسکن نگران کننده است

به نظر من وضعیت کنونی بازار مسکن به ویژه اجاره بها نشان می دهد که وزارت راه و شهرسازی در اجرای سیاست ها و برنامه هایش موفق نبوده و امروز باید این سیاست ها اصلاح شود، در غیر این صورت، وضعیت بازار مسکن نگران کننده خواهد بود
وی افزود: به نظر من وضعیت کنونی بازار مسکن به ویژه اجاره بها نشان می دهد که وزارت راه و شهرسازی در اجرای سیاست ها و برنامه هایش موفق نبوده و امروز باید این سیاست ها اصلاح شود، در غیر این صورت، وضعیت بازار مسکن نگران کننده خواهد بود.

رضایی کوچی ادامه داد: به طور حتم اگر اقدام قابل قبولی در عرصه مسکن به ویژه بازار اجاره بها صورت نگیرد، کمیسیون عمران مجلس به این بحث ورود خواهد کرد.

کمر خانواده ها زیر بار قیمت سنگین اجاره بها خم شده است

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه کمر خانواده ها زیر بار قیمت سنگین اجاره بها خم شده است، افزود: کمیسیون عمران مجلس به صورت جدی از وزارت راه و شهرسازی می خواهد که سریعا فکری به حال بازار اجاره بها شود و اگر این وضعیت ادامه یابد کمیسیون به موضوع ورود خواهد کرد.

تولید گسترده مسکن اولویت کنونی وزارت راه و شهرسازی

رئیس کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: به نظر من اولویت کنونی وزارت راه و شهرسازی، تولید گسترده مسکن است تا از این طریق بازار تا حدودی تعدیل شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار