مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد گفت؛ بیست و یکمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز با شعار افزایش ایمنی مدارس با مشارکت خیرین مدرسه ساز در استان یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۳۷۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۲ 23 April 2019

عباسعلی دانافر مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد گفت؛ بیست و یکمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز با شعار افزایش ایمنی مدارس با مشارکت خیرین مدرسه ساز در استان یزد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه میزان مشارکت خیرین استان در احداث فضا‌های آموزشی و پرورشی حدود سی و پنج درصد است، افزود: در سال ۱۳۹۷ حدود چهل میلیارد تومان از سوی خیرین در قالب بیست و نه پروژه جهت ساخت و ساز فضا‌های آموزشی و پرورشی در استان جذب شده و در حال حاضر نود پروژه خیری در سطح استان در دست اجرا است.

مدیر کل آموزش و پروش استان برگزاری جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز را یک رویداد بزرگ فرهنگی دانست و عنوان کرد: این جشنواره هر ساله به منظور تکریم و تجلیل از خیرین مدرسه ساز و جذب مشارکت‌های مردمی جدید برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد بیست و یکمین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز چهارم اردیبشهت ماه سال جاری همزمان در چهار صد و ۵۰ مدرسه خیرساز استان برگزار می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد اظهار امیدواری کرد رویکرد مدرسه‌ای برگزاری جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز و تجلیل دانش آموزان از خیرین تعامل و پیوند خیرین مدرسه ساز با دانش آموزان را تقویت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار