رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز استان یزد با اشاره به لزوم رفع نواقص نازیبایی های بصری و نواقص از معابر شهری، گفت: عملیات رفع نازیبایی‌های بصری یزد با اعتبار دو میلیارد ریال درحال انجام است.
کد خبر: ۷۳۷۳۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ 23 April 2019

«محمد صفدرپور» با بیان این‌که سیما و منظر شهری تحت تاثیر ویژگی‌های طبیعی، فرهنگی و اجتماعی شهر، عواملی ایجاد می‌کند که در ذهن افراد می‌ماند، اظهار کرد: منظر شهری هم یکپارچگی بصری و ساختاری مجموعه ساختمانها و مکان‌هایی است که محیط شهری را تشکیل می‌دهد.

وی با اشاره به این‌که رفع نواقص از معابر شهری بسیار حائز اهمیت است چرا که دیدن نمای یک ساختمان و تابلوهای نصب شده احساسات و تصورات متفاوتی در ذهن افراد به ویژه مسافران ایجاد می کند، افزود: به همین منظور رفع نازیبایی های بصری و نواقص از معابر شهری و دسترسی آسانتر شهروندان و نیروهای امدادی در شناسایی مکان مورد نظر خود ، ساماندهی تابلوهای معابر شهری انجام گرفته است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز استان یزد گفت: عملیات ساخت، نصب و ساماندهی تابلوهای معابر سطح شهر یزد در بسیاری از خیابان ها از جمله خیابان پارسائیان، بلوار دولت آباد، بلوار دهه فجر، خیابان کاشانی و خیابان انقلاب انجام شده و در خیابان شهید رجایی، بلوار شهیدان اشرف، بلوار جانباز، بلوار شهید دهقان، بلوار صابر یزدی، آزادگان و گلستان آزادشهر در حال انجام است.

وی در پایان با اشاره به این که در مجموع دو میلیارد ریال اعتبار برای این طرح تخصیص داده شده است، خاطرنشان کرد: این عملیات شامل طراحی، ساخت، نصب و شستشوی تابلوها بوده که تا کنون بیش از ۴۰۰ تابلوی دیوارکوب ساخت و نصب گردیده و بیش از ۱۸۰۰ تابلوی پرچمی شستشو و همچنین ۱۲۰۰ تابلوی پرچمی رنگ آمیزی و بیش از ۶۰ تابلو مرمت شده اند و برای دیگر تابلوها و معابر سطح شهر نیز ادامه دارد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار