این دو چهره ملی استان که دارای هوش بالای سیاسی و همچنین قدرت بالای چانه زنی در سطح ملی هستند ، می توانند جایگزین موحد در رقابت اسفند 98 باشند.
کد خبر: ۷۳۷۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷ 23 April 2019
آنچه که در زیر آورده شده است تحلیل ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
موحد و ذخیره های طلایی در گام دوم

سید محمد موحد که به لحاظ تعداد دوره های حضور در مجلس به سناتور معروف شده است بعداز 20سال حضور در مجلس شورای اسلامی مجددا عزم خود را جزم کرده تا ماراتن نفس گیر انتخابات کهگیلویه شرکت کند.

سید محمد موحد را هنوز بخشی از مردم به لحاظ شخصیت کاریزماتیکی که دارد و در بحث حل مشکلات شخصی پتانسیل بالایی دارد قبول دارند. هر چند وی در نشست عیدانه خود با جوانان در فروردین امسال به کارهای عمرانی و عمومی در بخش های مختلف اشاره داشته و منتقدین را به مناظره دعوت کرد.

اما موحد به باور آگاهان سیاسی و اجتماعی در حوزه توجه به جوانان و کادرسازی عملکرد مناسبی نداشته است هر چند افراد تحصیلکرده و متخصصی هنوز در اطراف وی وجود دارد و از حامیان پر و پاقرص وی می باشند.

اگر به تصاویر نشست ها و بازدیدهای وی در مناطق مختلف کهگیلویه نگاهی داشته باشیم اطرافیان وی چهره‌های پابه سن گذشته و بازنشستگانی هستند که هنوز تصمیم گیر و حلقه اولیه تصمیم گیری موحد هستند که شاید بازخوردهای منفی چه درون گروهی و چه بیرون از جریان وی هم در پی داشته است که در مقال دیگری به آن پرداخته می شود.

اما چرا سید محمد موحد و حلقه اطرافیان وی تاکنون فضا را برای جوانان مهیا نکرده و نتوانستند به کادرسازی جوانان خود همت گمارند؟

اگر به هر دلیلی موحد رد صلاحیت شود آیا نیروی جایگزین و آماده که مورد مقبول جوانان باشد و. پتانسیل ملی و اجرایی داشته باشد وجود دارد؟

آیا موحد در راستای منویات مقام معظم رهبری و گام دوم انقلاب به جوانان فضا می دهد و آنها را حمایت می کند یا دست موحد خالی است؟

با بررسی چهره‌های تحصیلکرده و متخصصی که دارای مسئولیت های ملی هستند می توان پی برد که دست موحد برای جایگزینی خالی نیست و اتفاقا نیروهای خوبی هم در اطراف وی وجود دارد اگر به جوانان باور داشته باشد!
 
موحد و ذخیره های طلایی در گام دوم

چهره‌های مطرح و جوانی همچون دکتر بیژن عباسی آرند که هم اکنون مدیرعامل ایرانسل کشور می باشد و قبل از این هم در صنایع الکترونیک شیراز نقش ویژه ای داشته است و ارتباطات خوبی با وزرا و مسئولان بلند پایه کشوری و لشکری دارد.

دکتر عباسی آرند یکی از نیروهای استراتژیک و ذخیره طلایی موحد و شاید هم جایگزین وی می تواند باشد که از مقبولیت خوبی هم برخوردار است.

یکی دیگر از نیروهای جوان و متخصص در حوزه های پتروشیمی مهندس نشان زاده است که وی از حامیان سید محمد موحد می باشد . نشان زاده هم مسئولیت های مهمی در خوزستان و صنایع پتروشیمی داشته و دارای هوش سیاسی بالا و قدرت بیان بسیار خوبی هم می باشد.

این ها نمونه هایی از ده‌ها جوان متخصص و تحصیلکرده جریان موسوم به جریان سید محمد موحد می باشد که هر کدام از آنها خود قابلیت های مهمی در حوزه نمایندگی مجلس شورای اسلامی به لحاظ تخصص و تعهد و قدرت جوانی که دارند در آنها وجود دارد.

حال باید دید
سید محمد موحد تا چه اندازه به کادر سازی و جوانان اهمیت می دهد آیا به آنها قدرت عرض اندام در حوزه سیاسی کهگیلویه بزرگ خواهد داد ؟ یا هم مثل علی دایی که خیلی از مهاجمان خوب فوتبال پشت سر وی سوختند و به حق خود در بازی های ملی نرسیدند این جوانان هم به سرنوشت مهاجمان دوره بازیگری علی دایی گرفتار می شوند؟ باید منتظر ماند و دید در آستانه انتخابات سال 98چه اتفاقاتی در اردوگاه سید موحد رخ می دهد؟!
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
هیچکس جایگزین سناتور نخواهد شد.هر دو خانواده عباسی ونشان زاده تا زمانی موحد پا به عرصه میگذارد طرفدار موحد هستند.هدف این مقاله انشقاق هست .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
اتفاقا تحلیل خوبی است واگر موحد به چندین دلیل نتواند ان موحد دوران گذشته باشد باید روی چهره های جوان ومستعد وبا توان وویژگیهای خوب کار کند تا این خلا پر شود
داریوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
باسلام
هرکس این موضوع را نوشته بی شک بی انصاف ومغرض است هیچ کدام از دوانسان بزرگواری که عنوان شد در هیچ شرایطی وارد این بازی نمی شوند وبدون تردید در بین همه افرادمطرح اصلح تر وشایسته تر از موحد نیست
ناشناس
|
Norway
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
چه چهره هایی در این کشور با هم مقایسه می شوند !! موحد!! مهندس نشان زاده و دکتر عباسی ! دو چهره نخبه و سرآمد علم و سیاست را با موحد مقایسه کردن درد است ! دردی گران !
موحد چهره ای کاریزماتیک هست اما کجا انصاف است دکتر عباسی و مهندس نشان زاده را معطل تایید موحد کنیم .
علیزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
کهگیلویه بزرگ فرزندان مستعد وشایسته بسیاری دارد که هر کدام از دیگری بالاترند ولی انصافا لیاقت دکتر بیژن عباسی آرندحداقل وزارت هست ،شما دکتر عیاسی را با روحانی وخاتمی وهاشمی و......مقایسه کنید ، علم ودانش وتخصص این کجا وآن کجا؛ ولی افسوس وصد افسوس ک ماباشایسته سالاری فرسخ ها فاصله داریم.
ناشناس
|
Norway
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
این نکته را مد نظر داشته باشید که متاسفانه مسائل قومیتی در نظر موحد بسیار پررنگ است به گونه ای که موحد و حوزه ثلاث مطلقا از کاندیداهای حوزه بویراحمد در کهگیلویه بزرگ حمایت نمی کنند. ضمن اینکه موحد از طرفداران سینه چاک خود در حوزه بویراحمد خصوصا در شهر چرام مطمئن هست که حتی حاضر به زیر پا گذاشتن منافع منطقه خود به خاطر موفقیت موحد هستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
موحدغیرقابل تکراراست.مقبولیتی بین اصلاح طلبان دارد
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
باسلام موحد یک چهره ی ملی هست واز نظر سیاسی بدهکار خیلی از افراد وجناهای سیاسی هست و از اصلاح طلب گرفته تا اصولگراو مستقل تا هر شخص سیاسی پس وجدانش این اجازه روبهش نمیده از کسی حمایت کنه ولی هیچ وقت جلو کسی رو نگرفت و گفتن هر کس قصد حضور داره من مانع نمیشم این چرندیات که بعضی از روی کینه میگن قابل قبول نیست
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
هیچ سینه چاکی بی دلیل سینه چاک نمیشه بیا توحوزه ی ثلاث ببین موحد برا ثلاث چکار کرد بعد اظهار نظر کن الان اقای هاشمی تو ما هزاران سینه چاک دارد عموی من الان سه ساله با خونه ی ماقهر هست بخاطر حاج هاشمی پس اگه قصد نظر دادن دارید جوری بنویسید که بهتون نخندن
سیدعلی موسوی
|
United Arab Emirates
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
باتشکرازنگارنده محترم. جناب موحدعزیز نبایددورگذشته هم پابه عرصه انتخابات میگذاشت چون واقعاهرچه دربضاعتش بود درطول بیست سال نشون دادومشخص شدکه درحل کارهای شخصی اون هم نه براهمه کس خوب است ولی توان کارفنی وزیرساختی نداردو قول داده بودکه عرصه رو بازکند براجوانترها ومتخصص ها ولی ولع قدرت به ایشان این اجازه رونداد.
شایسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۴
سلام.من در حیرتم از اینکه دونفر انسان گمنام که تاکنون اقدام موثری در جهت رفع مشکلات بچه های استان بر نداشتند بعنوان نخبه و نیروهای ۰خوبی معرفی کردید من فکر نمی کنم کسی از مسئولین لرها در حد‌و اندازه سام نریمانی باشد واقعا خودم دیدم که چطور در جهت رفع مشکلات مردم منطقه گام برمی دارد و الان با‌توجه‌به‌سمت قضای بالای که دارند گزینه خوبی باشد هرچند میدانم قبول نمی‌کند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار