کد خبر: ۷۳۷۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ 23 April 2019
مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: گرامیداشت روز زمین پاک با شعار حفاظت از گونه های زیستی نه دوباره به زباله و پلاستیک در هشت شهرستان استان برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس ، محسن جعفری‌نژاد  اظهار کرد: از دوم اردیبهشت ماه و همزمان با روز ملی زمین پاک، با همکاری تشکل‌های زیست محیطی مردم نهاد برنامه‌های متنوعی در مدارس 8 شهرستان استان برگزار شد.
 وی با بیان اینکه امسال  شعار  هفته زمین پاک حفاظت از گونه‌های زیستی نه دوباره به زباله و پلاستیک است، افزود:  نه تنها در این روز بلکه در تمامی روزهای سال  به وظایف خود در حفظ محیط زیست شهر تلاش کرد و این فرهنگ را در تمامی اقشار جامعه ایجاد کرد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست  کهگیلویه و بویراحمد گفت: امسال به مناسبت هفته ملی زمین پاک برنامه‌های متنوعی ازجمله، سرودن اشعار محیط زیستی, اجرای نمایش توسط دانش‌آموزان, مسابقه اسکی, حلقه کمر، کارگاه نقاشی،  ارائه فیلم های محیط زیستی از بحران‌های ناشی از زباله برای زمین، حضور محیط بانان در مدارس به همراه ارائه مطالب پیرامون تفکیک زباله از مبدا و پاکسازی محدوده‌هایی از مسیرهای ورودی و خروجی شهر و نقاط گردشگر پذیر اجرا شد.
جعفری نژاد  ادامه داد: با همکاری تشکل‌های زیست محیطی مردم نهاد به مناسبت روز ملی زمین پاک برنامه های متنوعی در مدارس 8 شهرستان استان برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: توسعه آگاهی‌ها و ترویج فرهنگ سپاسگزاری از مواهب زمین و منابع و ذخایر طبیعی آن، حس مسئولیت‌پذیری عمومی شهروندان در قبال طبیعت و محیط زیست  را برانگیخته و با عزم عمومی در تعهدات خود در برابر زمین تجدید نظر کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار