شهردار میبد كانون خانواده را یکی از مؤلفه‌ها و شاخص‌های امنیت روحی و روانی در جامعه خواند و گفت: بايد برای حفظ بقای کانون خانواده و آینده فرزندانمان، ایثار و از خود گذشتگی نشان دهیم.
کد خبر: ۷۳۷۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹ 23 April 2019

«علیرضا نقوی» در حاشيه ملاقات با کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست اداره بهزیستی شهرستان میبد گفت: کودکان، سرمایه‌های ارزشمندی برای آینده و جامعه هستند و اگر درست تربیت شوند، جامعه‌ای سالم و ارزشمند خواهیم داشت.

وي افزود: یکی از مولفه‌ها و شاخص‌های امنیت روحی و روانی در جامعه حضور پدران و مادران است و یکی از وظایف شهرداری در حوزه سلامت روان، بالا بردن ارتقاء سطح سلامت جامعه است .

نقوی با بیان این که خوشبختی در یک زندگی مشترک آموختنی است، اظهار كرد: آنچه مسلم است این است که خوشبختی در یک زندگی مشترک، آموختنی است و یک دفعه و آنی اتفاق نمی‌افتد و نسخه یکسانی نيز ندارد.

وی ادامه داد: زمانی که یک زوج تصمیم به ازدواج می‌گیرند تنها باید به آینده آن زندگی، فکر کنند و آگاه باشند که زندگی مشترک تنها ازدواج دو نفر و آوردن فرزند نیست بلکه باید متعهد باشیم و برای حفظ بقای کانون خانواده و برای سرنوشت و آینده فرزندان، ایثار و از خود گذشتگی نشان دهیم.

شهردار میبد با اشاره به این که یک شهر سالم نیازمند شهروندان سالم است، گفت: برای حفظ و بقای خانواده به عنوان یک مسئول و برای ایجاد تحکیم بنیان خانواده، دوره‌های آموزشی در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در سال جدید در شهرستان برگزار خواهد شد تا شاهد آینده‌ای روشن و خانواده‌های موفق باشیم.

«علیرضا نقوی» شهردار میبد به مناسبت میلاد حضرت مهدی(عج) به همراه تعدادی از اعضای شورای شهر و همچنین ريیس اداره بهزیستی شهرستان از چند مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست وابسته به اداره بهزیستی شهرستان میبد بازدید و از نزديك در جریان روند کارها، مشکلات و کاستی‌های این مراکز قرار گرفت.

شهردار در اين بازديد قول فراهم کردن برنامه‌های تفریحی، ورزشی، فرهنگی و هنری در تابستان برای این کودکان را داد و همچنین مقرر شد كه مسائل حقوقی و اداری دو مرکز نگهداری کودکان و نوجوانان رفع شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار