رییس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: روز گذشته بر اثر نشت گاز مونواکسید کربن در یکی از تالارهای عروسی در نوشین‌شهر 24 نفر از مهمانان این مراسم دچار مسمومیت شدند که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.
کد خبر: ۷۳۷۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹ 22 April 2019

مسمومیت 24 نفر با مونواکسیدکربن در تالار عروسی نوشین‌شهر

به گزارش تابناک آذربایجان غربی باقر بهرامی با اشاره به حادثه گازگرفتگی در مراسم عروسی نوشین‌شهر، اظهار کرد: تعدادی از شهروندان نوشین‌شهر در یک مراسم عروسی به دلیل نشت گازهای سمی، دچار مسمومیت شدند و کارشان به بیمارستان کشید.

وی در ادامه با تشریح جزئیات حادثه رخ داده در مراسم عروسی، تصریح کرد: روز گذشته براثر نشت گاز مونواکسید کربن در یکی از تالارهای عروسی نوشین‌شهر 24 نفر از مهمانان این مراسم دچار مسمومیت شدند که توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند و خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و حال تمامی مصدومان مساعد است.


رییس مرکز مدیریت و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه هنگام مواجه با فرد دچار مسمومیت، بیش از هر اقدامی باید به اورژانس اطلاع داد، یادآور شد: به افراد توصیه می‌شود که فرد مسموم را از محیط خارج کرده یا با بازگذاشتن پنجره‌ها، امکان جریان هوا را فراهم کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه مسمومیت با گاز مونواکسید کربن علائم شبیه به سرماخوردگی دارد و فرد دچار آب‌ریزش بینی، سردرد و سوزش چشم می‌کند، افزود: شهروندان باید دقت داشته باشند که اگر در یک زمان چند نفر در داخل یک محیط سر بسته دچار این علائم شوند، به احتمال زیاد در خطر گاز مونواکسیدکربن قرار دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار