مسئول مرکز اردویی راهیان نور سپاه الغدیر یزد از اعزام گروه ۴۰ نفره خادم الشهدا از یزد به مناطق سیل‌زده کشور خبرداد.
کد خبر: ۷۳۶۳۷۸
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱ 20 April 2019

سرهنگ منصور زارع مسئول مرکز اردویی راهیان نور سپاه الغدیر یزد اعزام گروه ۴۰ نفره از خادمین شهدا، پشتیبانی موکب‌های مستقر شده برای تأمین مواد غذایی لازم سیل زدگان و تدوین برنامه‌های فرهنگی متنوع در مقر‌هایی که محل اسکان سیل زدگان هستند را از جمله اقدامات انجام شده و در دستور کار مرکز اردویی سپاه الغدیر در خوزستان دانست و بیان کرد: کمیته خادمین شهدا از اقشار مختلف با تخصص متنوع تشکیل شده و در حال خدمت رسانی به سیل زدگان لرستان و خوزستان هستند.

سرهنگ زارع با بیان این‌که اردوگاه راهیان نور شهید عاصی‌زاده استان یزد که ظرفیت مناسبی برای اسکان سیل زدگان خوزستانی دچار آبگرفتگی شده است، تصریح کرد: اعزام سری جدید خادم الشهدا برای لایه روبی و آماده‌سازی مجدد اردگاه شهید عاصی‌زاده به منظور اسکان سیل زدگان، یکی دیگر از اقدامات انجام شده مرکز اردویی سپاه یزد در خوزستان است.

مسئول مرکز اردویی راهیان نور سپاه الغدیر یزد با اشاره به اهمیت فعالیت کمیته پشتیبانی این مرکز در مناطق سیل‌زده، ادامه داد: پخت و توزیع روزانه هشت هزار قرص نان از جلمه اقدامات کمیته پشتیبانی مرکز اردویی سپاه یزد در هویزه است.

وی اجرای مسابقات، پخش فیلم و اجرایی برنام‌های متنوع فرهنگی را از جمله اقدامات کمیته فرهنگی مرکز اردویی سپاه الغدیر در هویزه دانست و بیان کرد: تمام کسانی که تحت عنوان خادمین شهدا در مرکز اردویی سپاه یزد فعالیت دارند، خادمین ملت بوده و بدون هیچ محدودیتی همیشه آماده یاری رساندن به نیازمندان در تمام نقاط کشور فارغ از هر موضوعی هستند.

سرهنگ زارع اضافه کرد: مرکز اردویی سپاه الغدیر یزد هیچ محدودیتی برای مانده در مناطق سیل‌زده خوزستان ندارد و تا زمانی که احساس بشود مردم سیل‌زده خوزستان و لرستان به کمک خادمین شهدای سپاه یزد نیاز دارند در کنار آن‌ها خواهیم بود.

وی با بیان این‌که در حال حاضر مأموریتی شش ماهه برای سپاه الغدیر در شهرستان هویزه تعیین شده است، گفت: نیرو‌های جهادی مرکز اردویی سپاه یزد تا مأموریت ابلاغ شده در منطقه مستقر و در صورت نیاز به تمدید آمادگی ادامه ارائه خدمت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار