استاندار یزد:
استاندار یزد عدم وابستگی به جناح‌ها و گروه‌های سیاسی را مهمترین ویژگی اجرایی سربازان گمنام امام زمان(ع) دانست و گفت: وزارت اطلاعات دست مفسدان اقتصادی را از بیت‌المال قطع کرده است .
کد خبر: ۷۳۶۳۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۱ 20 April 2019

«محمدعلی طالبی» در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه یزد با اشاره اهمیت هفته سربازان گمنام امام زمان(عج)، اظهار کرد: وزارت اطلاعات، سربازان گمنامی هستند که با تلاش موثر خود، زمینه موفقیت‌های داخلی و بین‌المللی دستگاه‌های مختلف را فراهم می‌آورند و با مجاهدت خود دست عوامل دشمن و عوامل ناباب را از خرابکاری در کشور کوتاه می‌کند.

وی خداباوری، ولایت محوری، هدفمندی در مقابل دشمنان نظام و جمهوری اسلامی، عدم وابستگی به جناح‌ها و گروه‌های سیاسی و حفظ استقلال را از جلمه مهمترین ویژگی وزارت اطلاعات است، افزود: بهره‌گیری از علوم و فنون جدید و عمل و اتکا به تحقیق‌ها و پژوهش‌ها و همکاری مردمی از جمله سرمایه‌های وزارت اطلاعات در ایران است.

استاندار یزد گفت: با همین سرمایه های ارزشمند است که امروز شاهد نقش آفرینی موثر این عزیزان در مقابله با تهدیدها و مکر و حیله دشمن و عوامل تروریستی آنها هستیم.

طالبی تصریح کرد: اقداماتی که سربازان گمنام در جهت تامین امنیت داخلی، مقابله با گروه های تروریستی و معاند و برانداز می کشند قابل تقدیر است و ما امروز بیش از همیشه در بخش های مختلف فعالیت های آنها را احساس می کنیم و بیش از هر زمانی فعالیت آنها برای ما ملموس است.

این مقام مسول در ادامه بیان کرد: وقتی که نگاه می‌کنیم به اطراف و کشورهای همسایه و نظام‌های مختلف که یکی از افتخارات آنها امنیتشان بوده ولی امروز دچار برخی تبعات ضد امنیتی می‌شوند نشان دهنده امنیت بالایی است که در کشور ما وجود دارد.

طالبی خاطرنشان کرد: علاوه بر این در حوزه‌های مختلف داخلی هم ما شاهد فعالیت این عزیزان هستیم از جمله در بخش‌های اقتصادی که با فعالیت سربازان گمنام امام زمان(عج) دست مفسدان اقتصادی کوتاه می‌شود و در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی هم مقابله بسیار خوبی با تهدیدهای دشمن صورت گرفته است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار