رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: طرح «جهاد همبستگی ملی» طرح بسیار خوبی است که هم می‌تواند پشتوانه مردمی داشته باشد و هم از نیروهای خلاق، فنی و متخصص برخوردار شود.
کد خبر: ۷۳۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ 19 April 2019

فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طرح «جهاد همبستگی ملی» طرح بسیار خوبی است که هم می‌تواند پشتوانه مردمی داشته باشد و هم از نیروهای خلاق، فنی و متخصص برخوردار شود.

وی با اشاره به نقش فعال مساجد به‌عنوان پایگاه‌های مردمی گفت: نقش موثر مساجد قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بسیار روشن است، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در دفاع مقدس مساجد به‌عنوان سنگر و پشتوانه اصلی جبهه های دفاع مقدس در بخش مردمی ایفای نقش می‌کردند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس افزود: سیل موضوع مهمی است که بخش وسیعی از کشور را مورد تهدید قرار داده که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

وی بیان کرد: آحاد مختلف مردم با محوریت مساجد در موضوعاتی از جمله فرهنگی، مذهبی و اجتماعی پیش قدم هستند. مردم می‌توانند در طرح جهاد همبستگی ملی به عنوان یک الگوی تلفیقی از فعالیت مسجد، بسیج و نیروهای انقلابی فعالیت کنند.

حسنوند عنوان کرد: بازاریانی که در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی نقش آفرین بودند، امروز هم می‌توانند الگویی، برای سازندگی مناطق سیل‌زده باشند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس اظهار کرد: قطعاً نقش مساجد، قبل از پیروزی انقلاب تاکنون در بهبود انقلاب تاثیر گذاری فراوانی داشته و تاکنون نیز حفظ شده است.

هدایای مادی خود را در یک مسیر صرف کنیم

رئیس کمیسیون انرژی مجلس افزود: طرح جهاد همبستگی ملی می‌تواند از سرمایه‌های مردمی برخوردار شود و به نوعی ما خمس، زکات و هدایای مادی خود را در یک مسیر انقلابی، نوع دوستی و انسانی صرف کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین سردار غیب پرور، در روزهای گذشته از اجرای طرح «جهاد همبستگی ملی» خبر داده بود، که در آن هر مسجد در سراسر کشور یک منزل مسکونی را می‎سازد و هر کاسب تأمین یک کالای اساسی را عهده‎دار می‎شود.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار