رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چالوس گفت: در حال حاضر ترافیک جاده کندوان در مسیر جنوب به شمال نیمه سنگین و روان است.
کد خبر: ۷۳۶۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ 18 April 2019

مهدی صفایی روز پنجشنبه در گفت و گو یی افزود : هم اکنون با توجه به افزایش تردد مسافران به سمت چالوس شاهد ترافیک نیمه سنگین در این محور کوهستانی و سنگین در محدوده های هزارچم، سیاه بیشه و پل زنگوله می باشیم.
وی با اشاره به ترافیک نیمه سنگین و افزایش حجم خودروها در مسیر، از رانندگان خواست علاوه بر همراه داشتن تمامی وسایل مورد نیاز با صبر و حوصله و رعایت سرعت مطمئن رانندگی کنند.
صفایی همچنین از آمادگی سه تیم راهداری در مسیر 80 کیلومتری این جاده در دهنه شمال تونل کندوان ، ولی آباد و پل زغال در این مسیر خبر داد که در صورت نیاز وارد عمل خواهند شد.
مسئول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را ابری اعلام کرد و گفت : هم اکنون دمای هوا در این منطقه 15 درجه سانتی گراد است.
کرمعلی اسدی افزود : با توجه به ورود سامانه بارشی در منطقه، از امشب شاهد کاهش دما همراه با وزش باد و رگبار و رعد و برق در منطقه تا روز یکشنبه خواهیم بود.
براساس اعلام پلیس راه، تردد در کندوان از ساعت 14 روز جمعه 30 فروردین از کرج به سمت چالوس ممنوع است و از ساعت 14 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه می شود.
روز یکشنبه نیز مصادف با نیمه شعبان تردد در جاده کندوان از ساعت 14 به سمت چالوس ممنوع است و از ساعت 14 از چالوس به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.
حدود 80 کیلومتر از مسیر 160 کیلومتری جاده کوهستانی چالوس - کرج(کندوان) جزء حوزه استحفاظی مازندران و بقیه نیز مربوط به استان البرز است که بیش از 15 تونل کوچک و بزرگ و تعدادی پل در طول مسیر دارد.
مازندران حدود 11 هزار کیلومتر جاده اصلی و فرعی دارد و سالانه 400 میلیون تردد خودرویی در جاده های انجام می شود.
ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار