مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران خبرداد:
مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران از اختصاص چهار دستگاه پمپاژ سنگین (پمپ تراک) و 20 دستگاه پمپ‌های سبک (پمپ‌های رودخانه‌ای) برای جمع‌آوری روان‌آب‌ها در سطح کلانشهر اهواز و شهرستان کوت عبدالله خبر داد.
کد خبر: ۷۳۵۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ 18 April 2019

فرشید قاسمی با اشاره به پیامدهای ناشی از بارندگی‌های سیل آسای اخیر در سطح استان خوزستان و بالا آمدن آب رودخانه‌های کارون، دز و کرخه، گفت: حسب دستور مدیرعامل، ناوگان خدمات فنی شرکت از نخستین روز در حالت آماده باش درآمد.

وی افزود: در این ارتباط چهار دستگاه پمپ تراک آماده ارائه خدمات شد که یک دستگاه آن به اضافه سه دستگاه پمپ سبک در موقعیت ایستگاه مرکزی برق شمال غرب اهواز استقرار و با جمع‌آوری به موقع آب‌های سطحی نقش موثری در پیشگیری از ورود آب به تجهیزات ایستگاه داشت و مانع قطعی برق شبکه شد.

قاسمی اظهار کرد: دومین دستگاه به همراه یک دستگاه پمپ رودخانه‌ای در نزدیکی بیمارستان گلستان اهواز مستقر و تاکنون بیش از 200 هزار بشکه از روان‌آب‌ها که وارد شبکه فاضلاب شهری شده بود را تخلیه و به رودخانه برگشت داده است.

مدیر خدمات فنی شرکت ملی حفاری ایران گفت: پمپ تراک سوم نیز در منطقه شرق کارون در کوت عبدالله استقرار و تا به حال 10 هزار بشکه آب را جمع‌آوری و به رودخانه پمپاژ کرده است.

وی افزود: در زمان حاضر دو دستگاه پمپ تراک در ساختمان مرکزی و همچنین کارگاه یک آماده بکار تا در صورت نیاز، نسبت به انجام وظایف محوله اقدام کنند.

قاسمی اظهار کرد: در همین حال 20 دستگاه پمپ‌های سبک موسوم به کف‌کش یا رودخانه‌ای تدارک دیده شده که چهار دستگاه آن در مناطق مختلف اهواز بکارگیری و 16 دستگاه برای کاربست در مواقع لزوم در حالت آماده به کار هستند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار