معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی :درمدت دو سال آینده شهرستان بافق کمبودی در زمینه نیروی متخصص نخواهد داشت.
کد خبر: ۷۳۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ 17 April 2019

دکتر محمود نوری شادکام در نشست با فرماندار بافق گفت:با نیروهای بومی که در بافق بزودی جذب میشوند و با کمک بخش خصوصی و دولتی، طی دوسال آینده کمبودی در زمینه تامین نیروی تخصصی در بافق نخواهیم داشت.خبر های خوش معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی برای بافقی ها

وی تعداد نیروهای متخصص و فوق تخصص در شهرستان را ۲۳نفر بیان کردوبا اشاره به مصوبات این نشست افزود:در سال گذشته ۱۳مصوبه صورت گرفت که تاکنون ۱۱مصوبه آن از جمله تامین نیروی تخصصی،راه اندازی کلینیک، راه اندازی رادیولوژی دیجیتال، بخش فیزیوتراپی و بعضی از مصوبات مرتبط با طرح توسعه بیمارستان انجام شده است.

نوری با اشاره به تسریع در طرح توسعه بیمارستان و اورژانس ۱۱۵جاده بافق سیریز تصریح کرد:هماهنگی های لازم در رابطه با انجام این دو طرح نیز صورت گرفته است.

وی همچنین از تخصیص وام برای استقرار دستگاه مامو گرافی و او پی جی در شهرستان خبر داد و افزود:با همکاری بخش خصوصی این کار انجام می شود که در مجموع حدود یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با همکاری خیران و شرکت سنگ آهن مرکزی صورت می گیرد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در رابطه با احداث ساختمان پزشکان این شهرستان ادامه داد:۴واحد مسکونی تا انتهای مرداد ماه به بهره برداری می رسد و برای مجهز شدن به دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی تحویل داده می شود.

نوری بر لزوم سرمایه گذاری بخش خصوصی تاکید کرد و گفت:با صدور مجوزی در آینده یک درمانگاه خصوصی دندان پزشکی و پزشکی باهمکاری بخش خصوصی در شهرستان فعال می شود.

وی افزود:با انجام این مصوبات شهرستان بافق از لحاظ تامین نیروی انسانی،امکانات و دسترسی مردم به خدمات مشکلی نخواهد داشت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد همچنین در بازدید از بیمارستان ولی عصر(عج)بافق از نزدیک در جریان روند کار این مجموعه قرار گرفت و مشکلات پرسنل را بررسی کرد.

نوری مشکل عمده پرسنل بیمارستان را حقوق و کمبود نیروی انسانی برشمرد و خاطر نشان کرد:پیگیری می شود که این مسائل برطرف شود تا دغدغه ای دیگر وجود نداشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار