علی مستوفیان :
معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از رشد 70 درصدی شمار بازدیدکنندگان از موزه مردم شناسی عمارت مفخم بجنورد طی ایام نوروز سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۳۵۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰ 16 April 2019

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، علی مستوفیان اظهار داشت: طی ایام نوروز سال جاری، سه هزار و 630 نفر از موزه مردم شناسی عمارت مفخم در بجنورد بازدید کردند.

مستوفیان با اشاره به رشد 70 درصدی شمار بازدیدکنندگان از این موزه، تصریح کرد: شمار بازدیدکنندگان از موزه مردم شناسی بجنورد در مدت مشابه سال گذشته، دو هزار و 144 نفر بوده است.

وی عنوان کرد: برگزاری خیابان غذا برای نخستین بار در بجنورد و اجرای بیش از 15 برنامه فرهنگی نوروزگاه در محل پیاده راه فرهنگی مشرف به عمارت مفخم و آشنایی بیشتر همشهریان و مسافران با این مجموعه تاریخی-فرهنگی سبب افزایش بازدیدها شد.

وی اظهار داشت: همچنین طی این مدت، بیش از 17 هزار نفر نیز به صورت رایگان از بنای آیینه خانه مفخم دیدن کردند.

معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی افزود: در سال جاری، برگزاری رویدادهای فرهنگی به منظور معرفی و افزایش بازدیدکنندگان ابنیه و آثار تاریخی را در برنامه خود داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار