شهردار ابرکوه گفت: بودجه امسال این شهرداری که به تصویب شورای اسلامی شهر رسیده 130 میلیارد ریال است. بودجه امسال شهرداری ابرکوه 130میلیارد ریال است
کد خبر: ۷۳۵۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶ 16 April 2019

سید علیرضا رسولی روز دوشنبه در دیدار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با امام‌جمعه ابرکوه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های شهرداری در حوزه‌های مختلف افزود: سال گذشته 100 میلیارد ریال بودجه مصوب بود ، اما عملاً موفق شدیم 120 میلیارد ریال وصول و هزینه کنیم .
وی با قدردانی از مردم در همکاری با شهرداری و همچنین پرداخت مطالبات خود ، خاطرنشان کرد: ساخت بلوار خلیج‌فارس ، بوستان غدیر و بلوار گنبد عالی از طرح‌های در دست اقدام شهرداری در سال جاری است.
رئیس شورای اسلامی ابرکوه هم با ارائه گزارشی افزود: هدف نهایی شورا ، همسوئی با شهردار برای رشد و توسعه عمران شهر ابرکوه است .
محمدجواد معماریان بابیان اینکه عمده درآمد شهرداری با عوارض پرداختی توسط مردم تأمین و برای عمران شهری هزینه می‌شود یاد آور شد: خدمات و تلاش شورا و همکاری و همیاری مسئولان و مردم باید اطلاع‌رسانی شود.
رئیس شورای اسلامی شهر ابرکوه ، زیرساخت‌های شهر و شهرستان را ناکافی خواند و بر ضرورت همکاری مسئولان استان و شهرستان بر اختصاص بودجه کافی برای توسعه عمران شهری تأکید کرد.
امام‌جمعه ابرکوه هم گفت : شهرداری پیشانی شهر است و باید برای بهترین شدن رشد ، توسعه و عمران شهر ، شهروندان احساس مسئولیت کنند.
حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی اظهار داشت : هر شهروند احساس کند که در حیطه محیط زندگی و کاری خود شهردار است و باید به رونق شهر بیاندیشد.
وی ، ابرکوه را دارای شاخصه‌ای برتر از دیگر شهرها دانست و گفت: مسئولان استانی برای این شهر کمتر توسعه یافته استان که شهر نمونه گردشگری کشور است بیشتر با مسئولان در اختصاص بودجه همکاری کنند.
مرکز شهرستان 53 هزارنفری ابرکوه در 140 کیلومتری جنوب غربی شهر یزد واقع است و دارای 2 شهرداری ابرکوه و مهردشت است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار