عبدالله ویسی سرمربی تیم شاهین بوشهر:
بوشهر:عبدالله ویسی سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر پیش از دیدار نفس گیر تیمش مقابل ملوان بندر انزلی رهسپار شورای شهر شدا ز آنها بخواهد به مانند همیشه در کنار این تیم باشند.
کد خبر: ۷۳۵۱۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۱ 16 April 2019

 بوشهر:عبدالله ویسی سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر پیش از دیدار نفس گیر تیمش مقابل ملوان بندر انزلی به همراه کهندس واعظی رهسپار شورای شهر شد تا ضمن قدردانی از تلاش های اعضائ شورا و شهرداری بوشهر ز آنها بخواهد به مانند همیشه در کنار این تیم باشند.
 
 
*از شهردار و شورای شهر بوشهر به دلیل حمایت های ویژه تشکر می کنم. در یازده تیم سرمربی بوده ام اما این همه توجه و تلاش به تیم هایم را به مانند بوشهر ندیده ام. در همه شهرها برای تیمم از استانداری و خیلی جاها گدایی کردم اما در بوشهر این طور نبوده و همه چیز عالی است به خصوص حمایت های به موقع.
 
*امیدواریم که بتوانیم با کمک همدیگر، تیم شاهین را به لیگ برتر ببریم و دل مردم بوشهر را از این رخداد بی نظیر خوشحال کنیم . 
 
*امروز فرماندار مسجد سلیمان از من خواسته که به آنها مشاوره بدهم تا تیمشان از لیگ سقوط نکند. به آنها گفتم هر تیم در این شرایط نیاز به حمایت روانی دارد. 
 
*درست است حمایت مالی نیاز است اما بودن مسئولین بوشهری در کنار تیم برای این دو بازی باقیمانده خیلی مهم است. در دوره های مربی گری در کشور کرواسی به ما آموزش دادند که 91 درصد موفقیت یک تیم توجه به مسائل روانی، 3 درصد تکنیک ، 3 درصد تاکتیک و 3 درصد  آمادگی جسمی بازیکنان است.
 
* در یازده بازی گذشته باخت نداشتیم . حواسمان هست که در دو بازی آینده گل نخوریم اما خواهش داریم که تیم را ول نکنید.
 
* اگر 300 میلیون تومان در طی همین هفته در قالب پاداش به این تیم داده شود و به لیگ برتر صعود کند، این تیم از 7 میلیارد تومان ارزش کنونی به بالای 20 میلیارد تومان می رسد ضمن این که نیاز نیست شش هفت میلیارد تومان دیگر سال آینده خرج شود تا این تیم در لیگ دسته اول بازی کند.
 
*وقتی تیمی وارد لیگ برتر می شود شرایط به سمتی می رود که تمامی زیرساخت های فوتبالی از ورزشگاه تا نیازهای میزبانی هر تیم تغییر می کند ضمن این که شور و حالی هم به مردم می دهد.
 
* 15 میلیارد تومان نیاز هست که یک تیم در میانه جدول در لیگ برتر قرار گیرد در حالی که شاهین می تواند ذبه لیگ برتر برود و نیاز هم نیست در لیگ برتر این قدر هزینه کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار