مدیر کل دامپزشکی یزد:
مدير کل دامپزشکی استان یزد اظهار كرد: دامپزشکی به عنوان متولی اصلی حفاظت از سرمایه‌های دامی کشور نقش خطیری را در رونق اقتصاد جامعه بر عهده دارد.
کد خبر: ۷۳۴۸۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱ 15 April 2019

«علی اکبر حدادزاده» تصریح کرد: دامپزشکی با نظارت بر مراکز پرورش و تولید دام و طیور و حفاظت از سرمایه های دامی، نقشی خطیر در رونق تولید و حفظ اقتصاد جامعه بر عهده دارد.

وي با بیان اين که سرمایه‌های دامی بعد از نفت بیشترین نقدینگی را به خود اختصاص داده است، مبارزه با بیماری های واگیر دار و مشترک بین انسان و دام را از مهمترین وظایف دامپزشکی بر شمرد.

حدادزاده افزود: کنترل و پیشگیری از شیوع انواع بیماری‌های مهلک مشترک و دامی از طریق نظارت مستمر بر واحدهای پرورش، کشتار، فراوری، حمل و توزیع انواع فراورده‌های خام دامی و حصول اطمینان از رعایت شرایط بهداشتی و قرنطینه ای در این واحدها از دیگر حوزه های خدمت رسانی این ارگان است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت سلامت و حلیت مواد غذایی در سلامت جسم و روان افراد جامعه و در نتیجه رسیدن به جامعه ای با اقتصاد پویا، اظهار كرد: دامپزشکی در حوزه نظارت بر فراورده های خام دامی نیز با جدیت تمام و از طریق بازرسی کارشناسان دامپزشکی در مراکز بسته‌بندی و عرضه این محصولات مشغول خدمت‌رسانی به آحاد جامعه می باشد.

این مسئول در پایان نيز ابراز اميدواري كرد كه با تلاش بیشتر در سال جاری، نسبت به تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید جامه عمل بپوشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار