با مشارکت شورای هیئات مذهبی مشهد و هلال احمر محقق می‌شود؛
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: ٥٠ درصد هزينه‌های برگزاری جشن‌های دهه مهدویت به‌ویژه شب و روز نيمه شعبان با ابتکار شورای هیئات مذهبی مشهد و مهدیه، به سيل‌زدگان کشور تخصيص می‌یابد.
کد خبر: ۷۳۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ 09 April 2019

به گزارش تابناک رضوی، حجت‌الاسلام و المسلمین اسدالله اسدی با بیان اینکه نیمی از هزینه‌های جشن‌های دهه مهدویت جهت کمک به سیل‌زدگان کشور در راستای اهداف اسلام ناب محمدی(ص) و ائمه اطهار(ع) به نیازمندان حقیقی این روزها اختصاص می‌یابد، گفت: در حاشيه نشست نوروزی مسئولان جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با آيت‌الله علم‌الهدی نماينده ولی فقيه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد تصميمات خوبی در جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی گرفته شد.

وی افزود: در همین راستا طی جلسات فشرده‌ای که در شب گذشته و صبح امروز با متوليان مهديه مشهد برگزار شد مقرر گرديد كه ٥٠ درصد هزينه‌های برگزاری جشن‌های دهه مهدویت به‌ویژه شب و روز نيمه شعبان، مهدی‌پسند به سيل‌زدگان کشور تخصيص يابد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با بیان اینکه از تمامی مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی شهر مشهد و خراسان رضوی دعوت شده تا در این طرح مردمی و انسان‌دوستانه همکاری داشته باشند، خاطرنشان کرد: شورای هيئات مذهبی مشهد مقدس پیشگام این اقدام خیر و خداپسندانه بوده و مقرر شد در اين مسير اطلاع‌رسانی لازم را داشته باشد و در كليه اماكن مذهبی ويژه مشهد همچون مهديه، مجمتع فرهنگی پناهندگان حضرت اباالفضل‌العباس(ع)، مجمتع فرهنگی امیرالمومنین(ع)، مجمتع فرهنگی بنی فاطمه، حسينيه آل ياسين، حسينيه تهرانی‌ها، حسينيه كرمانی‌ها و دیگر مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی شاخص سطح شهر مشهد پايگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غيرنقدی برای سیل‌زدگان مستقر شود.

اسدی بیان کرد: این برنامه کار مشترک جمعیت هلال احمر خراسان رضوی و شورای هیئات مذهبی مشهد بوده و این هدایا توسط این جمعیت به مناطق سیل‌زده ارسال شده تا مبتنی بر نیاز سیل‌زدگان به آنان برسد.

وی با اشاره به روایت امام معصوم که می‌فرماید شیعیان ما در شادی ما مسرورند و در حزن ما اندوهناک، اظهار کرد: اختصاص بخشی از هزینه جشن‌های شعبانیه به نیازمندان حادثه‌دیده روزهای اخیر می‌تواند موجب شادی قلب امام عصر(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار