مدیرعامل هلال احمر خوزستان خبر داد:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از برپایی 36 اردوگاه اسکان اضطراری در مناطق سیل‌زده و اسکان بیش از 20 هزار و ۷۰۰ نفر در این اردوگاه‌ها خبر داد.
کد خبر: ۷۳۰۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ 04 April 2019

علی خدادادی اظهار کرد: در حال حاضر 36 اردوگاه اسکان اضطراری در مناطق سیل زده شهرستان‌های باوی، شوشتر، اهواز، دزفول، شوش، دشت آزادگان، هویزه، اندیمشک و شادگان برپا شده است.

وی افزود: تاکنون 20 هزار و 782 نفر از آسیب دیدگان سیل‌های اخیر در این اردوگاه‌ها اسکان اضطراری شده‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: هفت اردوگاه در شهرستان باوی به تعداد 205 دستگاه چادر در مناطق ویس، درآویزه، خاور، چم خزامی، صفاک، شیبان و پل تأسیسات برپا شده است.

خدادادی با اشاره به برپایی جهار اردوگاه در مناطق گوریه، بنه کاظم، یزآب، ابوطیور و یباررحمان از توابع شوشتر به استعداد 155 دستگاه چادر گفت: همچنین شش اردوگاه در اهواز، الهایی و حمیدیه به تعداد 100 دستگاه چادر و سه آموزشگاه در حمیدیه برپا شده است.

وی با بیان اینکه پنج اردوگاه در دزفول برپا شده است، بیان کرد: این اردوگاه‌ها در شهرک عدالت، حسینیه ثارالله، میان رود، دانشگاه فرهنگیان و اردوگاه شهید قاضی به استعداد 161 چادر احداث شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان همچنین از برپایی دو اردوگاه در روستاهای مگرن و آهودشت شهرستان شوش با ظرفیت 292 چادر خبر داد و گفت: پنج اردوگاه نیز در دشت آزادگان در شهر سوسنگرد و روستاهای جرگه سیدعلی، عصاره1 و 2 و حمودی عاصی برپا شده است.

خدادادی ادامه داد: پنج اردوگاه در هویزه با ظرفیت 150 چادر، یک اردوگاه در پادگان شهید درویش اندیمشک با ظرفیت 150 چادر و یک اردوگاه نیز در کشت و صنعت فارابی شادگان با ظرفیت 100 چادر برپا شده است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: هلال احمر ، سیل ، سیلاب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار