رییس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان قائمشهر خبرداد:
کد خبر: ۷۳۰۶۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸ 02 April 2019

رییس اداره صمت قائمشهر گفت ؛ در اجرای طرح تنظیم بازار در روز گذشته ۱۱/۵تن گوشت قرمزمنجمد وگرم با قیمت مصوب در واحدهای صنفی تعیین شده در سطح شهرستان قائم شهر توزیع شده است.

مزدک قبادی رئیس اداره صنعت و معدن وتجارت قائم شهر تصریح کرد؛ این اقدام حمایتی روز ۱۲ فروردین مصادف با روز جمهوری اسلامی و در آستانه روز طبیعت بین شهروندان توزیع شده است
این مقام مسوول تصریح کرد؛ این اقلام توزیعی شامل ۸/۵تن گوشت منجمد گوساله ۲تن گوشت منجمدگوسفندی و یک تن گوشت گوسفندی گرم بوده که با قیمت مصوب تنظیم بازار عرضه شده است .

این مقام مسوول افزود ؛ این مواد پروتئینی با پیگیری ها و همکاری فرمانداری ، اداره صنعت ومعدن وتجارت ، اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی مربوطه و سایر دستگاه های نظارتی و اجرایی در سطح شهر درحال توزیع می باشد.

رئیس اداره صنعت ومعدن وتجارت شهرستان قائم شهر همچنین از توزیع ۵تن گوشت مرغ با قیمت مصوب تنظیم بازار در این شهر خبر داد واضافه کرد؛ باهمکاری جهاد کشاورزی این شهرستان توزیع مرغ در واحدهای عرصه کننده مواد پروتینی بین شهروندان توزیع گردیده است.

دبیر ستادتنظیم بازارقائمشهر خاطرنشان کرد؛ با حضور ونظارت دقیق در سطح شهرستان هیچ نگرانی در خصوص کمبود اقلام دراین زمینه وجود ندارد و ارامش در بازار این شهر وجود دارد.
این مقام مسوول از شهروندان و گردشگران درخواست نمود درصورت مشاهده هرگونه تخلف تسریعا باشماره تلفن ۱۲۴ تماس حاصل فرمایند و موارد تخلف گزارش دهند و یقین بدانند تا کسری ازساعت مشکل برطرف میشود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان قائمشهرهمچنین از زحمات اتاق اصناف به ویژه حسن مدیریت "محسن کاوه رییس اتاق اصناف" و اعضاء محترم هیات رئیسه اتاق اصناف این شهر تقدیر وتشکر کرد و افزود؛ تجارب اقای کاوه و اعضاء هیات رئیسه اتاق اصناف و کلیه اتحادیه های صنفی قائمشهر و ازسوی دیگر اعتماد و تکریم بازار و مسوولین نسبت به آنها از دلایل موفقیت و رضایت خاطر بالا مردمی و توریسم در این شهر شمالی بوده است.

 

ارسال پست مهمان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار