کد خبر: ۷۲۹۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶ 30 March 2019
تلاش راهداران برای بازگشـایی مسیر سرفاریاب- سادات به یاسوج همچنان ادامه دارد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ،فرماندار چرام گفت:پس از بارشهای شدید و وقوع سیل در برخی مناطق بخش سرفاریاب که منجر به قطع جاده های ارتباطی، لوله های آب و خطوط تلفن شد با همکاری همه دستگاههای امداد رسان از همان ساعات اولیه با برنامه ریزی تلاش برای بازگشایی جاده ها و تعمیر خطوط انتقال آب و فیبر نوری آغاز شد.
 هادی فتاحی اصل در حاشیه بازدید ازجاده باغچه سادات و کارهای انجام شده افزود: تمام تلاش خودرا برای بازگشایی این مسیر با رعایت اصول ایمنی وتمهیدات لازم انجام خواهیم داد. 
وی با بیان اینکه انسداد قسمت هایی از جاده آب حیات با استفاده از دستگاه های شرکت گاز بازگشایی شد افزود: همچنین در بازدید از روستاهای سادات،امام زاده علی (ع)وامام زاده حمزه (ع)که دچارسیلاب و خسارت شده بودند مقرر شد کارشناسان مربوط به محل اعزام و خسارات وارده را برای جبران برآورد کنند.
فرماندار چرام ادامه داد:طرح پرورش ماهی واقع در این مسیر نیز خسارت زیادی متحمل شده که اولویت اصلی راه اندازی و رفع مشکل طر ح های اشتغال زا از جمله این طرح است.
فتاحی اصل گفت:همه خسارات جمع آوری، برآورد و به استان و سپس به کشور ارسال می شود.
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان چرام نیز گفت: وقوع سیل وطغیان رودخانه خسارتهای زیادی به جاده های روستایی و محور سرفاریاب-سادات به یاسوج وارد کرد و در برخی از نقاط،موجب قطع این جاده شد،اما باحضور فعال راهداران و تلاش آنها در صدد هستیم در اولین فرصت ممکن جاده رابازگشایی وآماده کنیم تا مشکلی برای مسافران وگردشگران این منطقه به وجود نیاید.
دردانه از تمامی کسانیکه قصد عبور از این محور را دارند خواست تا رفع کامل مشکل از تردد در این مسیر بپرهیزند. 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار