کد خبر: ۷۲۸۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ 27 March 2019

5 فروردین 97 بارش 18 میلیمتر باران در شیراز موجب مرگ 18 نفر شد؛در روزی که شیراز هجدهمین شهر پربارش بود و در هیچ شهر دیگری خون از دماغ کسی نیامد و نه حتی رودخانه خشک خروشان شده بود کشته شدن 18 نفر واقعا ظلم بزرگیست.

شیراز قبل از این سابقه بارش 80 میلیمتر و 100 میلیمتر در یک روز را داشته است و به یاد داریم که آب از روی پل های رودخانه خشک رد می شد اما کسی کشته نشد،آن هم 18 نفر!!!

این فاجعه در حالی اتفاق افتاد که هواشناسی چند روز قبل به تناوب هشدار داده بود که سیل و آبگرفتگی و باران شدید در راه است و مدام هم برای مردم پیامک می آمد که فلان کنید و چنان کنید.

کاش این پیامک ها برای مسئولان می آمد...

چرا با وجود هشدارها مسیر دروازه قرآن بسته نشد؟چرا مسیل کنار دروازه قرآن لایروبی نشد؟و هزار چرای دیگر...

چه می شود که برای مسائلی پیش پا افتاده می توان 3 روز مسیر اصلی اتوبان شیراز-اصفهان را مسدود کرد اما برای مسأله ای که جان هموطنانمان در میان است یک مسیر 5 کیلومتری را نمی توان بست؟

در این شرایط بحرانی هم نمایندگان شهر شیراز در خواب بودند و فقط پارسایی یک مصاحبه هول هولکی کرد و موقعی که چندین نفر کشته شده بودند اظهار امیدواری می کرد که تلفات جانی نباشد!

قطعا این فاجعه و خون کشته شدگان سیل در شیراز بر گردن مسئولان بی کفایت است؛مسئولانی که خودمان انتخاب کردیم...

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
United Arab Emirates
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۸
متاسفانه شیراز تبدیل شده به یک شهر بی صاحب. اگه روزی مسایل شیراز به صورت جدی بررسی شود خواهید دید که شهر را چه انسانهای بی کفایتی اداره میکنند. شیراز با نامش خیلی فاصله دارد. متاسفانه
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار