سرپرست فدراسیون کشتی گفت: تلاش می‌کنیم آن‌چه حق هیات کشتی خوزستان است، داده شود.
کد خبر: ۷۲۷۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲ 19 March 2019

حمید بنی تمیم در مجمع سالانه هیات کشتی خوزستان که امروز در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: جایگاه کشتی در خوزستان به صورتی است که بیش از ۶۰ درصد از بار کشتی فرنگی کشور روی دوش این استان قرار دارد. بیشتر از اینکه فدراسیون به خوزستان کمک کرده باشد، خوزستان با برگزاری مسابقات به فدراسیون کمک کرده است.

وی بیان کرد: برگزاری رقابت های بین المللی در استان ها باعث ایجاد انگیزه و رقابت بین کشتی‌گیران آن استان و همچنین افزایش سهم ورود کشتی‌گیران آن استان ها در تیم ملی می‌شود.

سرپرست فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد: جادارد بابت برگزاری رقابت های بین المللی جام تختی در اندیمشک از استاندار خوزستان، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و همچنین مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان و دیگر افرادی که به ما کمک داشتند قدردانی کنم. باید بگویم این رقابت‌ها در چند سال اخیر بهترین مسابقه جام تختی بود و از نظر کیفی و کمی در سطح خیلی خوبی برگزار شد.

وی عنوان کرد: اگر در فدراسیون کشتی فرصت خدمتگزاری را داشته باشم تلاش می کنم جوابگوی زحمات جامعه کشتی خوزستان باشم و تعامل بیشتری صورت بگیرد. همچنین تلاش می‌کنیم آن‌چه حق هیات کشتی خوزستان است، داده شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: کشتی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار