مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر همزمان با افتتاح ستاد خدمات اجرایی سفر، گفت: همدان در عرصه جهانی به واسطه رویداد‌های بین المللی گردشگری در سال ۲۰۱۸ در صدر رسانه‌ها قرار گرفت.
کد خبر: ۷۲۶۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷ 19 March 2019

مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر در نشست با خبرنگاران همزمان با افتتاح ستاد خدمان اجرایی سفر عنوان کرد:

همدان در عرصه جهانی به واسطه رویداد‌های بین المللی گردشگری در سال ۲۰۱۸ در صدر رسانه‌ها قرار گرفت 

به گزارش تابناک همدان از کمیته اطلاع رسانی ستاد سفر، حمید رضا یاری در جمع خبر نگاران، افزود: در این ۴۰ سال هیچ اتفاقی به اندازه رویداد‌های بین المللی گردشگری ۲۰۱۸ در همدان تاثیرگذار نبوده است.

وی خاطر نشان ساخت: این رویداد‌های شاخص برای کشور دستاورد‌هایی داشت، از جمله اینکه شرکت سیاحتی علیصدر به عنوان مشاور گردشگری پایدار از سوی سازمان جهانی گردشگری انتخاب شد و برنامه برگزاری نمایشگاه صنعت گردشگری روستایی در سال ۲۰۲۰ در ایران به صورت جدی مطرح شد.
 
یاری با اشاره به اینکه بنا بر پلاک خودرو‌های ورودی به شهر همدان می‌توان، گفت: امسال هم همدان مقصد گردشگری پایتخت نشینان است؛ و خرسندیم که بیلبورد‌های شهری در ۵ بزرگراه پایتخت غارعلیصدر همدان؛ تهرانی‌ها را برای سفر به استان ترغیب می‌کند.

وی تصریح کرد: غار علیصدر یک پدیده طبیعی است که در دنیا نظیر ندارد و نهادینه کردن آن در پایتخت می‌تواند جمعیت مستعد گردشگری تهران را به همدان بکشاند.
 
یاری با تأکید بر اینکه اگر جمعیت پایتخت، استان‌های همجوار و خوزستان را مورد هدف قرار دهیم آمار گردشگران افزایش می‌یابد، ادامه داد: سال گذشته اثر تبلیغات در تهران توسط شرکت سیاحتی علیصدر را در نوروز محسوس بود.

حمیدرضا یاری در زمینه برنامه ریزی این شرکت در حوزه تبلیغات گردشگری سال جدید عنوان کرد: بررسی‌ها و تاکیدات استاندار همدان برای سال جاری نیز تبیین مسیر کرد تا بار دیگر با هدف معرفی همدان و ایجاد انگیزه برای تهرانی‌ها؛ بیلبورد‌های شهری را برای دستیابی به هدفی مطلوب به کمک بیاوریم از این رو راهی پایتخت شدیم و با انتخاب ۵ بزرگراه پر تردد اقدام به نصب بیلبورد‌های تبلیغاتی برای دعوت از تهرانی در سفر به همدان کردیم.

وی تاکید کرد: خروجی تحلیل آمار‌های گردشگران ورودی به همدان بیانگر آن است که علیصدر توانست سال گذشته در حوزه تبلیغات متمایز با به کار بردن یک جمله انگیزشی در بیلبورد‌های تهران آمار گردشگران همدانی را متحول سازد.
همدان در راس رسانه های جهان/ غار علیصدر یک پدیده طبیعی است که در دنیا نظیر ندارد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار