فرمانده انتظامی استان مطرح کرد:
بوشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: لباس‌ های جدید پلیس که مجهز به دوربین‌ هستند در اختیار پلیس بوشهر قرار گرفت و در ایام نوروز برای برخی از ماموران پلیس راه و کلانتری ها مورد استفاده قرار می گیرد
کد خبر: ۷۲۶۹۷۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ 19 March 2019

بوشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: لباس‌ های جدید پلیس که مجهز به دوربین‌ هستند در اختیار پلیس بوشهر قرار گرفت و در ایام نوروز برای برخی از ماموران پلیس راه و کلانتری ها مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش «تابناک بوشهر»؛ سردار خلیل واعظی افزود: این دوربین‌ها که بر روی لباس ماموران پلیس نصب می‌شوند قابلیت ضبط تصاویر در حین اجرای ماموریت ماموران پلیس را دارند و به پلیس امکان امکان پایش آنلاین تصاویر فراهم کرده و گامی در مسیر رعایت حقوق شهروندی محسوب می شود.

به گفته وی، لباس های دوربین دار فعلا در سطح محدودی در استان بوشهر فعال شده است.

توضیح رییس پلیس استان درباره لباس های دوربین دار ماموران


 

 

کشف 20 تن مواد مخدر در استان بوشهر

فرمانده انتظامی استان بیان کرد: امسال تاکنون 20 تن مواد مخدر در استان کشف شده که از این میزان 15 تن با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف شده است.

به گفته وی، در این راستا 16 باند کلان مواد مخدر در استان منهدم و سه هزار نفر قاچاقچی، خرده فروش و معتاد دستگیر شد.

سردار واعظی گفت: در این مدت 475 هزار تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی (110) استان بوشهر برقرار شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 31 درصد افزایش نشان می دهد.

پلیس از شادی مردم خوشحال می شود

وی با بیان اینکه هیچ کس به اندازه پلیس از شادی مردم خوشحال نمی شود، چرا که نشاط شهروندان یکی از شاخص های امنیت است، ادامه داد: اما این شادی نباید برای دیگران مزاحمت و مشکل ایجاد کند، در این راستا تدابیر لازم برای تامین نظم، امنیت و آرامش جامعه در چهارشنبه آخر سال و ایام نوروز با همکاری نیروهای انتظامی، بسیج و تمام نیروها و امکانات انجام شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر امکانات و نیروهای انتظامی درایام نوروز 70 تیم سیار پلیس در مکان‌های پر ازدحام مستقر می ‌شوند.

وی ادامه داد: سامانه پلاک‌ خوان در خودروهای گشتی نیروی انتظامی نصب شده و به این وسیله به صورت هوشمند استعلام‌ها در خصوص خودرو‌های مسروقه و تحت تعقیب پلیس انجام می شود.

پلمب خانه های مبله بدون مجوز

فرمانده انتظامی استان در بخش دیگری از این نشست خبری خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری 100 خانه مبله شناسایی شده که 35 خانه تاکنون به حکم دستگاه قضا پلمب شده است.

به گفته وی، علت پلمپ منازل مبله مواردی از جمله قتل، درگیری، داشتن شاکی خصوصی و یک سری ناهتجاری ها و نداشتن مجوز از متولیان این بخش بوده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با توجه به آمارهای موجود، در سال جاری مشکل حادی در حوزه امنیتی نداشته ایم هر چند برخی از مشکلات، مانند موضوع آب  و مطالبات کارگری پلیس را درگیر می کند اما سعی ما این بوده که به خوبی مدیریت شود.

به گفته وی، 17 درصد نسبت به مدت مشابه در استان بوشهر شاهد کاهش قتل بوده ایم که همه آنها کشف شده و بیشتر مربوط به مسائل خانوادکی و شخصی بود و قتلی در حوزه امنیتی نداشته ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار