کد خبر: ۷۲۶۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ 19 March 2019
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آخرین نشست ستاد تنظیم بازار استان نرخ انواع گوشت قرمز باکیفیت در استان ۷۴ هزار تومان مصوب شد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، جعفر گوهرگانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طبق آخرین مصوبه ستاد تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد نرخ انواع گوشت قرمز باکیفیت در استان 74 هزار تومان است.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: با قصابانی که بیشتر از این قیمت گوشت قرمز را به فروش برسانند برخورد می‌شود.

گوهرگانی با بیان اینکه باید نظارت‌ها به‌ویژه در رابطه با کالاهای اساسی به صورت مستمر انجام شود، عنوان کرد: بازار استان باید تحت کنترل ستاد تنظیم بازار باشد.
وی به واردات گوشت گرم و منجمد دولتی و مرغ منجمد در استان اشاره کرد و گفت: در این رابطه برنامه‌ریزی‌های لازم به‌ویژه برای تعطیلات نورزی انجام شده است.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
بویر احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
حتما گوشت الاغ پیر ر ا گفته
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
دولتمردان محترم ؛ اگر خودتان را با این اعلام ها یی که صاحبان مشاغل برایتان تره هم خرد نمی کنند بیعرضه نشان ندهید بهتر است .
امروز قصابیهای شهرستان بهمئی باز بوده و به نرخ ۸۵ هزارتومان میفروختمد، از یکی پرسیدم ، پس اعلام معاون استاندار در باره قیمت ۷۴ هزارتومانی گوشت چه بود . گفت برو از خودش بگیر .
ترا به خدا اگر عرضه برخورد با متخلف ندارید در رسانه ها حرف نزنید .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
من که کیلو 87خزیدم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار