دادستان عمومی و انقلاب قزوین هشدار داد:
دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: افراد مخل قانون در چهارشنبه سوری بازداشت و تا پایان تعطیلات بازداشت خواهندبود.
کد خبر: ۷۲۶۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶ 19 March 2019

رفتارهای پرخطر در چهارشنبه‌ سوری بازداشت تا پایان تعطیلات را درپی دارد

به گزارش تابناک قزوین، محمد قاسمی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین اظهار کرد: متاسفانه هر ساله در ایام پایانی سال به ویژه چهارشنبه آخر سال شاهد اتفاقات ناگواری هستیم که شیرینی سال جدید را به تلخی تبدیل می‌کند.

وی بیان کرد: به خانواده‌ها توصیه می‌کنیم با مدیریت فرزندانشان از اقدامات حادثه آفرین آن‌ها جلوگیری کنند تا خود یا دیگران را درگیر حوادث نکنند.

قاسمی تاکید کرد: دستگاه قضایی اقدامات و جلسات و تصمیمات قاطعی با همکاری دستگاه‌های متولی و خدماتی اتخاذ می‌کند تا بتواند در جهت پیشگیری هر چه بیشتر وقوع جرم گام مثبتی بردارد و اگر پیشگیری پاسخگو نباشد و افرادی بخواهند از قانون سرپیچی کنند، دستگاه قضایی برخورد قاطعی با آنان خواهد کرد و افراد مخل قانون و امنیت و آسایش مردم بازداشت و طی ایام تعطیل در زندان به سر خواهند برد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین ابراز کرد: تامین امنیت روحی، اجتماعی و روانی یکی از تکالیف دستگاه قضایی است که در سه بخش پیشگیری از وقوع جرم، اطلاع رسانی و برخورد با ناهنجاری‌های مجرمین و مرتکبین فعالیت دارد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان عنوان کرد: امیدواریم رسانه‌ها هم در این ایام در راستای آگاهی مردم و اطلاع رسانی تلاش کنند تا شاهد حوادث سال‌های قبل در چهارشنبه آخر سال نباشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار