به نظر می رسد علی نوری شهردار چرام در بحث تعامل و ارتباط با رسانه ها مجموعه استانداری و نماینده مجلس ضعیف عمل کرده و در واقع ناتوان بوده است.
کد خبر: ۷۲۶۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵ 18 March 2019
صبح امروز خبری در سایت تابناک کهگیلویه و بویراحمد منشر شد که از تجمع اعتراض کارگران و کارمندان شهرداری چرام به دلیل پرداخت نشدن مطالبات آنان حکایت داشت.(اینجا) یکی از مخاطبان تابناک با ارسال یادداشتی تحلیلی از زاویه ای دیگر به این موضوع پرداخته است که سایت تابناک کهگیلویه و بویراحمد صرفا در جهت ارج نهادن به نظرات مخاطبان آن را منتشر می کند و شما هم می توانید نظر خود در تایید یا تکذیب این تحلیل را بیان کنید.
سفره خالی کارگران و خودتحریمی شهردار و شورای شهر چرام!
خبر کوتاه و سریع بود.
کارگران و کارمندان شهرداری چرام در اعتراض به عدم پرداخت حقوق و مزایا اعتصاب کردند.

کارگران از عدم پرداخت مطالبات و همچنین عدم واریز حق بیمه تامین اجتماعی خود خبر دادند و این در حالیست که شهردار چرام در نشست خبری پاییزی خود با بعضی از رسانه ها خبر داده بود که بدهی به تامین اجتماعی تقسیط شده و هم اکنون یکی از بهترین دفترچه های تامین اجتماعی مربوط به کارگران شهرداری چرام است ولی انگار بعداز آن نشست خبری ، حق بیمه واریز نشده است.

چند روز پیش هم چنین خبری در گچساران انتشار یافت و فورا تاجگردون نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی واکنش نشان داد تا مطالبات کارگران پرداخت شود.

اما حکایت شهردار چرام و عدل هاشمی پور و ارتباط و تعامل مجموعه شورا و شهردار با نماینده چندان مناسب نیست و در یکی از افتتاحیه ها در مسکن مهر کلید اختلافات زده شد.
 
شهرداری

ظاهرا شهردار چرام به علت عدم تعامل و ارتباط حسنه در این مدت نتوانسته از ظرفیت خوب عدل هاشمی پور در مرکز و مجلس استفاده کند که در این بین باعث شده که مجموعه شهرداری و شهر چرام دچار مشکلاتی شوند.

به نظر می رسد علی نوری شهردار چرام در بحث تعامل و ارتباط با رسانه ها مجموعه استانداری و نماینده مجلس ضعیف عمل کرده و در واقع ناتوان بوده است.
با نگاهی به شهردار باشت علیرغم عدم همسو بودن و تفاوت دیدگاه سیاسی با تاجگردون اما در بحث تعامل با مجموعه استانداری و نماینده مردم در مجلس خوب عمل کرده و باعث شده که موفق ترین شهردار استان لقب بگیرد و از دست استاندار به خاطر خدماتی که در مجموعه شهری داشته تقدیر نمایند.

به نظر می رسد علی نوری شهردار چرام اگر بخواهد موفق باشد می بایست ضمن  محفوظ ماندن دیدگاه سیاسی خود اما در بحث تعامل با نماینده مردم و مجموعه استانداری در سال 98تلاش بیشتری نمایند و طرحی نو در اندازد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
اقبال کج یه عده ای از چرومیل هنوز دنبال موحد هستن
برید ببینید طرفدارل م.حد در لنده و بهمئی چه ایکنن سی عدل هاشمی
شورا و شهردار چروم سی که چی و اسم عدل هاشمی تموم نوابو حاضرن لطمه و شهر هم بزنن اقبال وخویل
تیام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
اقای عدل هاشمی چه تعاملی با بقیه مسولین شهرستان دهدشت چرام داشت که شهردار داشته باشه ، هنوز که هنوزه جاده چروم دهدشت نیمه تمام رها شده و عدل هاشمی نماینده بی لیاقت این دیار بدبخت زورش به نوری رسیده ، اگر راست میگه برا تقسیم بودجه تو اون خرابشده تو استان بفکر حوزه انتخابیش باشه ، نوری مرد عمله ، بایدم دشمن داشته باشه ،
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
بیمه تعالی
این خبری که درج شده اقتدار شهرداری چرام را می رساند در بدو شورای پنجم با بدهی بجا مانده بیش از ۱۲میلیارد تومان از شورای دور چهارم و شهردار سابق آقای علی نوری توانست حقوق را به روز نمایید کم نمی ۴میلیارد تومان از بدهی میراث شورا و شهردار قبلی را پرداخت نمایید و همچنین در بحث آسفالت وزیر سازی بیش ۲۶۰هزار مترمربع زیرسازی آسفالت کند که برابری دارد ۸۹باشهرداری یاسوج
دلهای کار عمرانی و خدماتی ازجمله احداث پل بولوارهای نوساز و ایجاد فضای سبز بیش از دو هکتار در بلوارها پارکها احداث نمایید با جرس قاطع یکی از مدیران شایسته توانمند و شجاع ودست پاک وبا سواد استان شهردار چرام میباشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
درودبررشهردار چرام مهندس علی نوری مرد عمل شجاع توانمند ودست پاک
شهرداری چرام را نجات داد
دوره شهردار فیل ۷ماه حقوق ۸ماه عقب افتاده داشت حالا بروز شده
به کوری چشم دشمنان ودندان شهردار شجاع ودست پاک با اقتدار مشکلات چرام را مرتفع میسازد
انصاف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۸
سلا
انصاف داشته باشید و چشمانتان را باز کنید و واقعیت ها را بگید
در تاریخ شهر چرام هیچ شهرداری به اندازه دکتر تیموری فر به چرام و مردم چرام خدمت نخواهد کرد
و در تاریخ کهگیلویه بزرگ نماینده ای مثل حاج عدل هاشمی اینقدر خدمت رسانی نکرد.
چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۹
قرآن عدل هاشمی دیه سر لو وش نینه.عدل هاشمی و چند هزار نفر قول کار داد که بعد از قبولی همه وعده هایی که داد فراموش کرد.هییییییییچ کاری نکرد.هییییییییییییییچ
آيت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۲
درد بر مرد شجاع.مهندس نوري عزيز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار