رئیس شورای اسلامی شهر قم خبر داد: سوهان فروشی های میدان هفتاد و دو تن برای جابه جایی صرفا منتظر واگذاری زمین هستند.
کد خبر: ۷۲۶۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۳ 18 March 2019

به گزارش تابناک قم، عبدالله جلالی با اشاره به مشکلات صنف سوهان فروشان در میدان هفتاد و دو تن افزود: واگذاری غرفه‌های فروش در میدان هفتاد و دو تن تا سقف ۶ متر به این افراد واگذار شده بود اما برخی از این افراد واحدهای فروشگاهی خود را تا ۷۰ متر توسعه داده‌اند، درحالیکه بسیاری از این زمین‌ها، معارض خصوصی دارد.

وی افزود: حکم تخریب تمام غرفه‌های سوهان فروشی میدان هفتاد و دو تن در کمیسیون ماده ۱۰۰ گرفته‌شده است، فعالان اقتصادی این بخش تعهد داده‌اند که در صورتیکه اراضی ۴۰هکتاری در نظر گرفته‌شده در محور کاشان به این صنف اختصاص پیدا کند، در شش ماه آینده به‌صورت کامل به آنجا منتقل شوند.

جلالی با اشاره به برخی از مشکلات استقرار و فعالیت صنف سوهان فروشان در ورودی هفتاد و دو تن قم تأکید کرد: فعالیت این واحدهای بین‌راهی جلوه و ورودی شهر قم را بسیار نامطلوب و با معضلات اجتماعی و ترافیکی روبه‌رو کرده است.

وی در رابطه با روند انتقال واحدهای عرضه کالای مستقر در میدان هفتاد و دو تن قم خاطرنشان کرد: صنف سوهان فروشان مستقر در میدان هفتاد و دو تن برای انتقال به اراضی ۴۰ هکتاری تمام الگوهای ساخت و انتقال را در اراضی ۴۰هکتاری تدوین کرده و برای انتقال صرفاً منتظر واگذاری زمین هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار