به مناسبت روز شهردار 3 پروژه مهم؛ بازسازی 20 دستگاه اتوبوس، سالن ورزشی شهید باکری سازمان اتوبوسرانی و اولین اتوبوس مدیریت بحران در کشور در قزوین افتتاح شد.
کد خبر: ۷۲۶۴۷۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲ 17 March 2019

افتتاح سه پروژه مهم در حوزه حمل و نقل عمومی در روز شهردار

به گزارش تابناک قزوین، به مناسبت روز شهردار و با حضور رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین، مدیرکل حمل و نقل و ترافیک سازمان شهرداری‌ها 3 پروژه مهم در قزوین افتتاح شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این پروژه‌ها شامل؛ ۲۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده در سازمان اتوبوسرانی قزوین، سالن ورزشی شهید باکری سازمان اتوبوسرانی و اولین اتوبوس مدیریت بحران در کشور بود که در روز شهردار رونمایی و افتتاح شدند.

افتتاح سه پروژه مهم در حوزه حمل و نقل عمومی در روز شهردار

در آیین بهره برداری که با حضور خانم مهندس حصاری، مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‏ها و دهیاری‏های کشور، صورت گرفت، از شهرداری قزوین به عنوان  نمونه و الگو در حوزه های حمل و نقل پاک و پیشرو در زمینه مدیریت ناوگان حمل و نقل و بازسازی در کشور یاد شد.

مرضیه حصاری با ابراز رضایت از عملکرد شهرداری قزوین در زمینه حمل و نقل، قزوین را به عنوان الگو در سطح کشور معرفی کرد و از اعضای شورا و شهرداری به خاطر نگاه ویژه  به حوزه حمل و نقل تشکر نمود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار