مدیرکل آموزش و پرورش ایلام خبر داد:
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: تمامی مطالبات سال ۹۶ فرهنگیان استان ایلام تا پایان فرودین ماه سال 98 پرداخت خواهد می شود.
کد خبر: ۷۲۶۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱ 17 March 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ رستم زاد در نشست خبری با اصحاب رسانه  اظهار داشت : جامعه امروز در مقابل تهاجم فرهنگی غرب قرار داشته و دشمنان در جنگ نرم دانش آموزان و جوانان این کشور را هدف قرار داده اند.

وی گفت: برای پیشگیری از آسیبهای اجتماعی دانش آموزان مدارس طرح نماد در طول سال تحصیلی اجرا و این استان در زمینه اجرای آن مقام نخست کشور را داراست.

وی اظهار کرد: بر اساس بررسیهای انجام گرفته این استان دارای کمترین تعداد دانش آموز معتاد و بزهکار به نسبت جمعیت دانش آموزی در کشور است.

رستم زاد افزود: در سفر اخیر وزیر آموزش و پرورش به این استان در مجموع ۹۰۰میلیارد ریال برای توسعه و تقویت حوزه آموزشی تخصیص یافت.

وی بیان داشت: سال گذشته در ستاد اسکان فرهنگیان ایلام ۴۵ هزار نفر در روز اسکان داده شدند که پیش بینی می‌شود امسال این تعداد به ۶۰ هزار نفر افزایش یابد.

رستم زاد اضافه کرد: ۱۴۳ آموزشگاه (مدرسه)، ۷۹۱ کلاس درس و ۱۱ خانه معلم آمادگی اسکان مسافران را دارند.

 وی با بیان اینکه بیش از ۱۰۰ هزار دانش‌آموز در مدارس استان مشغول به تحصیل هستند، اظهار داشت: با توجه به اینکه ۱۱هزار نیرو در آموزش و پرورش استان مشغول به کار است نسبت کارکنان به دانش‌آموزان یک به ۱۱ و نسبت دانش‌آموز به معلمان یک به ۹ است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: تاکنون ۲۰۰ میلیارد تومان از منابع مالی آموزش و پرورش استان هدر رفته است.

وی تاکید کرد: برای استاندارد سازی مدارس به اعتبارات بیشتری نیاز داریم تا فضای کلاس، امکانات و تجهیزات آموزشی و ورزشی را به شکل مناسبی تجهیز کنیم.

رستم زاد ادامه داد: ۱۹۶ مدرسه در سطح استان سنگی هستند که ۵۰ درصد آن باید تخریب یا نیازمند بازسازی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۱۵ درصد پذیرش مسافران بیشتر از پارسال باشد.

وی عنوان کرد: آموزش و پرورش برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی در سطح مدارس استان با اجرای طرح نماد رتبه اول کشور را کسب کرده است./م

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
آمارهمش دروغه من تویه دبیرستان متوسطه اول دخترانه کارمیکنم که یه مدرسه شاخصه آسیبهای اجتماعی به گواه مشاورمدرسه بیدادمیکنه
صداقت
|
France
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۱/۱۰
انشا الله تا یک سال دیگه پرداخ شه
آقای رستمزاد مرد حسابی وزیر دروغ می گه تو چرا تایید می کنی . آبرو خودتو می بری. ول کن با اینها مطئن باش ریالی پرداحت نمی کنن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار