یادداشت
انتقال پادگان به خارج از شهر، حرکت بزرگی در توسعه شهرسازی تبریز قلمداد می شود که حمایت های نماینده ولی فقیه در استان در این موضوع تاثیر بسزایی داشته و همراهی دلسوزانه مسئولین ارتش با شهردار تبریز، در انجام بخش عملیاتی آن تسریع نموده است.
کد خبر: ۷۲۶۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۰ 17 March 2019

 پادگان ارتش تبریز مساحت وسیعی از سطح شهر را به خود اختصاص داده، به طوری که از حوالی کنارگذر جنوبی شروع و تا نزدیکی های میدان ساعت کشیده شده بود؛ و سال هاست که انتقال این مجموعه بزرگ از نیازهای توسعه شهری تبریز بشمار می رفت.

همچنان که بعد از انتخاب شهین باهر، به عنوان یک شهردار انتظار می رفت، نیازهای شهرسازی تبریز که در چندین و حتی چند ده سال گذشته توجه جدی بدان نشده بود در محور و اولویت حرکت های شهرداری تبریز قرار گیرد، انتقال پادگان به خارج از شهر در زمره اهداف اولویت دار وی بود.

به واقع شهین باهر شخصیتی وحدت گرایانه داشته و در تلاش است با نگرش فراجناحی و ایجاد تعامل از حداکثر ظرفیت های شهر و استان برای توسعه تبریز بهره لازم را اتخاذ نماید.

انتقال پادگان به خارج از شهر، حرکت بزرگی در توسعه شهرسازی تبریز قلمداد می شود که حمایت های نماینده ولی فقیه در استان در این موضوع تاثیر بسزایی داشته و همراهی دلسوزانه مسئولین ارتش با شهردار تبریز، در انجام بخش عملیاتی آن تسریع نموده است ؛دیروز فاز اول انتقال پادگان تحت عنوان خیابان شهدای ارتش، کمربندی آزادی را به کمربندی میانی متصل میکند، مسیرگشایی شده و به بهره برداری رسید؛ تنها بخشی از مزایای فاز اول این طرح بزرگ روان سازی ترافیک و دسترسی سریع کمربندی میانی به آزادی و بالعکس بوده که حجم قابل توجهی از تردد های این دو شاهراه اصلی را جابه جا خواهد نمود.

در فازهای بعدی این طرح، احداث بزرگترین پارک درون شهری تبریز به وسعت ۱۰ هکتار در محدوده مرکزی شهر و مکان های خدماتی در دستور کار است؛ این پروژه عظیم که آرزوی دیرینه شهروندان تبریزی بوده، طرحی ماندگار در راستای توسعه تبریز نیز خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :