دادستان بوشهر مطرح کرد:
بوشهر: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر جزئیاتی تازه از پرونده انشعاب غیر مجاز خط لوله فرآورده‌های نفتی بوشهر را مطرح کرد.
کد خبر: ۷۲۶۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶ 17 March 2019

بوشهر: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بوشهر جزئیاتی تازه از پرونده انشعاب غیر مجاز خط لوله فرآورده‌های نفتی بوشهر را مطرح کرد.

به گزارش «تابناک بوشهر»؛ دی‌ماه امسال پس از انتشار تصاویری مبنی بر نشت مواد نفتی در یکی از خیابان‌های نزدیک به بافت تاریخی بوشهر، دادستان عمومی و  انقلاب مرکز استان بوشهر از کشف انشعاب مخفیانه و غیرمجاز از خط لوله فرآورد‌ه‌های نفتی در استان خبر داده بود.

امروز علی حسن‌پور دادستان بوشهر در تشریح این پرونده اظهار داشت: متهم این پرونده که از ابتدا شناسایی و دستگیر شده بود، قرار کیفر خواست برای وی صادر شده و پرونده برای آرای نهایی به دادگاه ارسال شده است.

وی افزود: این متهم اقدام به انشعاب غیرمجاز و سرقت از لوله فرآورده‌های نفتی بوشهر به میزان  307052 لیتر نفت و گاز و ۱۳۷۶۰۹ لیتر بنزین به ارزش یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون تومان در بازه زمانی دو ساله کرده است.

وی با بیان اینکه این پرونده یک متهم بیشتر ندارد و رای نهایی دادگاه تا دو ماه آینده صادر خواهد شد، تصریح کرد: بعد از تحقیقات گسترده مشخص شد که این سرقت سازماندهی شده نبوده و متهم در طی این دو سال به صورت انفرادی اقدام به فروش نفت، گاز و بنزین از خط لوله شرکت فرآورده‌های نفتی بوشهر نموده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار