با حضور مسئولین شهری:
با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، استاندار آذربایجان شرقی ، شهردار تبریز و دیگر مسئولین لشکری و کشوری مراسم بهره برداری از دو خیابان شهدای ارتش و بلوار دفاع در حوزه شهرداری منطقه 3 برگزار شد .
کد خبر: ۷۲۶۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸ 16 March 2019

به گزارش تابناک تبریز، ایرج شهین باهر عصر امروز در مراسم افتتاح خیابان شهدای ارتش، اظهار کرد: پروژه مسیرگشایی خیابان ارتش به کمربندی میانی تبریز از این جهت که صفر تا صد آن توسط نیروهای امانی شهرداری تبریز در سازمان عمران، سازمان موتوری، شهرداری منطقه۳، سازمان مدیریت پسماند و... صورت گرفته است، یک پروژه قابل توجه به شمار می آید.

شهین باهر خاطرنشان کرد: شهدای ارتش از جمله پروژه هایی است که در روز افتتاح آن به هیچ کس بدهکار نیستیم و هیچ هزینه و وام اضافی به شهر تحمیل نکرده ایم.

شهردار تبریز افزود: امروز با توکل به خداوند متعال و تاسی از منویات مقام معظم رهبری توانسته ایم هم امور جاری شهرداری را مدیریت کنیم و هم پروژه استاندارد اجرا کنیم و در عین حال هزینه اجرای پروژه هایی را که در گذشته با اخذ وام بانکی اجرا شده است را پرداخت کنیم.

شهین باهر با اشاره به اینکه خیابان شهدای ارتش یک خیابان نمونه است، افزود: حذف جوب، ایجاد کانال زیرزمینی آب، احداث مسیرهای دوچرخه سواری و پیاده روی، فضای سبز مناسب و مبلمان استاندارد را از جمله شاخصه هایی دانست که خیابان شهدای ارتش را به یک خیابان استاندارد و نمونه تبدیل کرده است.

وی با تقدیر از نقش محوری امام جمعه تبریز در اجرای این خیابان، اظهار کرد: با افتتاح خیابان شهدای ارتش، معضل ترافیکی که در انتقال خودرو ها از شمال به جنوب شهر و با برعکس وجود داشت، کاهش می یابد.

شهردار تبریز خبر داد: ارتش جمهوری اسلامی اعلام کرده است که تا خردادماه سال ۹۸ حدود ۱۰هکتار از اراضی خود را در مرکز شهر تبریز در اختیار شهرداری تبریز قرار می دهد و ما در نظر داریم این اراضی را به پارک تبدیل کنیم.

شهین باهر همچنین ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید مهدی باکری، اولین شهردار شهید، بیان کرد: تمام سعی ما این است که شهید باکری را در رفتار و عمل خود به عنوان یک الگو و سرمشق قرار بدهیم.

خیابان شهدای ارتش به طول ۵۰۰متر و عرض ۵۰متر با امکاناتی نظیر لاین دوچرخه سواری، شبکه آب خام و شرب، لاین پیاده روی، فضای سبز و مبلمان شهری مناسب در مدت یک سال اجرا و بهره برداری شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار