مگر مسئولین ما هر سال به مردم قول نمی دهند که پرواز حجاج از فرودگاه بسیار مجهز بین المللی لارستان انجام خواهد شد پس این قول و وعده ها چیست؟!
کد خبر: ۷۲۶۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۵ 16 March 2019

تابناک فارس به نقل از میلا لارستان: عبدالرضا علیزاده یکی از شهروندان لارستانی با ارسال مطلبی، خواستار برقراری پرواز حج از فرودگاه این شهرستان شده است که عین مطلب در زیر می آید:

به استحضار می رساند هر ساله ۳۰ درصد از سهمیه حجاج استان فارس که به حج تمتع مشرف می شوند، مربوط به منطقه لارستان است.

در سال ۱۳۹۸ قریب به ۷۰۰ نفر حاجی در قالب ۴ کاروان در شهرستان لارستان ثبت نام نموده اند که از طریق فرودگاه شیراز قرار است به مکه اعزام شوند.

باتوجه به اینکه فرودگاه لارستان از فرودگاههای بزرگ کشور و دارای مقام پنجم در بین فرودگاهها محسوب می شود و از زیرساختهای لازم برخوردار است، چه دلیلی دارد که حدود ۷۰۰ نفر از همشهریان عزیز ما جهت عزیمت به مکه باید از فرودگاه شیراز پرواز داشته باشند.

مگر مسئولین ما هر سال به مردم قول نمی دهند که پرواز حجاج از فرودگاه بسیار مجهز بین المللی لارستان انجام خواهد شد پس این قول و وعده ها چیست؟!

وقتی که زیر ساخت با این عظمت جهت رفاه حال مردم منطقه آماده و مهیا است، البته اقدام سازمان حج وزیارت شعبه فارس غیرموجه و غیرمنطقی و قابل اعتراض است که می بایست سریعا تصحیح فرمایند.

در ضمن با توجه به وجود اینهمه دفاتر کاروان حج و زیارت در شهرستان لارستان چه لزومی دارد که مدیر یکی از کاروانهای اهل سنت لارستان از شیراز معرفی شود و دلیل آن نداشتن سن مدیر کاروان بیشتر از ۶۰ سال عنوان شده آیا این گزینه در سراسر کشور لحاظ خواهدشد؟!

این را باید بدانیم که مدیریت منطقه ای باتوجه به شناخت از منطقه و هم کفو و همزبانی و در کنار آن هم روحیه و آشنابودن با مردم منطقه بهتر می تواند کاروان را هدایت نماید.

مسئولین محترم شهرستان لارستان لازم است بصورت جدی موضوع را پیگیری و نتیجه را در اسرع وقت اعلام فرمایند. در ضمن این موضوع هم پیگیری شود که هرگونه پرواز عتبات در جنوب استان فارس منبعد از فرودگاه لارستان می بایست انجام شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار