معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: در یک برنامه کوتاه مدت برای سال آینده برای سه هزار نفر در مناطق روستایی اشتغال پیش بینی شده است.
کد خبر: ۷۲۵۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷ 16 March 2019

 جواد رحمتی در جلسه شورای اداری استان، افزود: اشتغال در حوزه گردشگری استان تقریبا دست نخوره باقی مانده و بر این اساس سال آینده در حوزه روستایی و گردشگری ایجاد سه هزار فرصت شغلی برنامه ریزی شده است.

وی گفت: آذربایجان شرقی در واقع استان صنعتی بوده، ایجاد اشتغال نیز در این حوزه مورد توجه واقع شده و این اساس 65 روستا بر اساس توانمندی های بومی مبنای ایجاد اشتغال قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این اشتغال بر روی مهاجرت معکوس نیز تاثیر گذاشته و عامل افزایش جمعیت روستایی و ماندگاری روستائیان در محل سکونت ان خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به طرح های عمرانی در دست اجرای آذربایجان شرقی و با بیان اینکه 10 هزار میلیارد ریال بودجه استان بوده است، گفت: بیش از 2 هزار طرح در این استان در حال اجرا است که بیش از 800 طرح مربوط به طرح های نیمه تمام است.

معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی همچنین ادامه داد: 130 هزار میلیارد ریال برای روکش راه های استان نیاز است.

رحمتی مجموع اعتبارات عمرانی و جاری شهرداری های استان را 28زار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: یکهزار و 400 میلیارد ریال نیز اعتبارات دهیاری های استان بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :