مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام :
مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام گفت: میزان رضایت مندی مردم استان ایلام از سریال سریال"خیال ژیان" نزدیک به ۸۰ درصد است.
کد خبر: ۷۲۵۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹ 16 March 2019

اخبار روز ایلام

به گزارش تابناک ایلام ؛محمد بازوند در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار داشت : با اشاره به اهمیت نقش خبر و خبرسازان در توسعه یافتگی جامعه، افزود: رسانه رکن توسعه استان و جامعه است و مجریان باید این را بپذیرند و در شرایط فعلی این یک واقعیت است که عکس آن نیز صادق است.

وی ادامه داد: استان ایلام فرصت ها و ظرفیت های فراوانی دارد اما از بسیاری موارد و در اکثر عرصه های اجتماعی، فرهنگی، توسعه نیافته است.

بازوند افزود: دوری از مطالبه شخصی و جسارت و ریسک پذیری در مواجهه با قدرت و تطمیع و تهدید و بیان مطالبه آحاد ملت از رسالت های رسانه ای است.

 وی بیان داشت : سواد رسانه ای جامعه استانی در حد بالایی نیست و وظیفه رسانه هاست که بدور از سوگیری های شخصی و گروهی و طایفه ای و قبیله ای و با تحلیل درست و واقعی این سواد رسانه ای را در بین جامعه ارتقا دهند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام با اشاره به اینکه ۲۴ درصد مردم، مخاطب برنامه های رادیویی استان هستند خاطرنشان کرد: خبر تلویزیون در ساعت ۱۷، ۵۱ درصد، خبر ۱۹ و ۳۰، ۵۷ددرصد و خبر ۲۲ نیز ۷۵ درصد مخاطبان را به خود اختصاص داده اند.

وی با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده در صدا و سیمای مرکز ایلام ویژه ایام نوروز ، افزود: 8 هزار و ۴۰۵ دقیقه برنامه برای نوروز تدارک دیده شده است.

بازوند اضافه کرد: ویژه برنامه نوروز با همکاری ارشاد و میراث فرهنگی در قلعه والی برگزار می شود.

وی بیان داشت: ۱۵ برنامه زنده وهارانه، برنامه تولیدی راهیان نور، پخش بالغ بر ۳۰ فیلم سینمایی داخلی و خارجی، ۱۷ پویانمایی، سریال طنز، در سیمای مرکز ایلام در ایام نوروز پخش می شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز ایلام یادآور شد: در آخرین نظرسنجی صورت گرفته میزان مخاطب صداوسیمای مرکز ایلام، در فصل زمستان ۷۹ درصد بوده است که این نظر سنجی از طریق پرسشنامه و آماری در سطح استان صورت گرفته است./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار