پیش بینی می شود در سال جاری آمار مسافران نسبت به سنوات گذشته افزایش چشمگیری داشته باشد و باید خدمات رسانی نیز به نسبت مسافران افزایش یابد.
کد خبر: ۷۲۵۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷ 16 March 2019

به گزارش تابناک مازندران: در آستانه سال جدید، رزمایش ترافیکی نوروزی پلیس راه ، راهداری ، اورژانس 115، هلال احمر برای خدمات رسانی به گردشگران و مسافران نوروزی در مازندران از امروز شنبه شروع شد.

بر اساس این گزارش: همزمان با برگزاری رزمایش ترافیکی نوروزی ، نیروهای خدمات رسان شامل پلیس راه ، اورزانس ، راهداران و جمعیت هلال احمر به جاده های اصلی مازندران اعزام شدند.
فرماندهی نیروی انتظامی استان مازندران گفت: این استان در نوروز سال گذشته از لحاظ تردد در بین استان های کشور در رتبه سوم قرار گرفت و این نشان می دهد باید خدمات ترافیکی در نوروز در جاده های اصلی استان با همکاری و دقت بیشتری انجام شود.
سردار سرتیپ دوم پاسدار میرمحمود میرفیضی افزود : در سال جاری پیش بینی می شود آمار مسافران نسبت به سنوات گذشته افزایش چشمگیری داشته باشد و باید خدمات رسانی نیز به نسبت مسافران افزایش یابد.
وی خاطرنشان کرد: با وجود افزایش سفرها در این استان در سال جاری آمار فوتی 5 درصد و سوانح رانندگی حدود 45 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کمتر شد.
 به کارگیری 15 هزار نیروی انتظامی در نوروز
فرماندهی نیروی انتظامی مازندران گفت: در مجموع در طرح نوروزی سال جاری 15 هزار نیروی انتظامی و نظامی به کارگیری شدند که بخشی از این نیروها در قالب راهنمایی و رانندگی و پلیس راه کار خدمات رسانی به مسافران را بر عهده دارند.
سردار فیضی افزود : برای طرح نوروزی 282 اکیپ جاده ای پلیس راه با 516 گروه های گشتی اعم از سواره و پیاده سازمانی شدند .
وی اضافه کرد: علاوه بر آن 12 هزاردانش آموز همیار پلیس نیز برای اجرای طرح نوروزی و کاهش سوانح رانندگی به کار گرفته شدند.
طرح ترافیک نوروزی 25 اسفندماه شروع و تا 17 فروردین ماه 98 در مازندران ادامه خواهد داشت.
در تعطیلات نوروزی سال گذشته 15 میلیون نفر شب مسافر از اقصی نقاط ایران به استان مازندران سفر کردند و از مراکز تفریحی و تاریخی این خطه شمال کشور دیدن کردند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار